۱۳۹۸ دی ۲۳, دوشنبه

بیست و ششمین روز اعتصاب غذای ابراهیم خلیل صدیقی همدانی در زندان ارومیه


بر اساس گزارشهای رسیده، زندانی سیاسی ابراهیم خلیل صدیقی همدانی مدت ۲۶ روز است که در اعتراض به عدم اعزام به بیمارستان در اعتصاب غذا به سر می برد.
ابراهیم خلیل صدیقی همدانی زندانی سیاسی ۶۱ ساله، مبتلا به بیماری دیابت است. انسولین ضروری برای این زندانی در زندان وجود ندارد و قابل دسترس نیست و به همین علت انگشتان پای این بیمار سیاه شده و در معرض از بین رفتن است. اما به رغم نیاز فوری برای مراجعه به پزشک در خارج از زندان، از اعزام وی به بیمارستان ممانعت به عمل می آید.

این زندانی سیاسی نیاز به رسیدگی فوری پزشکی توسط پزشکان خارج از زندان دارد.
آقای صدیقی همدانی در اسفندماه ۹۷ به همراه دو فرزندش به نام‌های سالار و مریم (مهسا) توسط نیروهای امنیتی در ارومیه بازداشت شد.
او به همراه پسرش سالار، به بند روان درمانی زندان ارومیه منتقل شده‌اند.

نخستین جلسه دادگاه ابراهیم خلیل صدیق همدانی و پسرش روز ۲۷ شهریورماه ۹۸، در شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی ارومیه در حالی برگزار شد که از حق دسترسی به وکیل مدافع تعیینی محروم بودند. دادگاه در نهایت هر یک از آنها را به اتهام «عضویت در سازمان مجاهدین خلق ایران» به ۱۵ سال حبس تعزیری و به اتهام «تبلیغ علیه نظام» به یک سال حبس تعزیری محکوم کرد.

آنها همچنین توسط شعبه ۳ دادگاه انقلاب ارومیه به اتهام «فیلم‌برداری از مراکز نظامی» به سه سال زندان دیگر محکوم شدند. در مجموع آقایان ابراهیم خلیل صدیقی همدانی به ۱۹ سال زندان محکوم شد.

به کانال نه به زندان نه به اعدام در تلگرام بپیوندید
اخبارما را درسایت جوانه ها دنبال کنید.
#زندانی_سیاسی  # ایران   #ارومیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر