۱۳۹۴ فروردین ۱۸, سه‌شنبه

نامه پدر حسین رونقى به دادستان تهران

پدر حسین رونقی زندانى سیاسى و فعال حقوق بشر، طى نامه اى به دادستان تهران خواستار رسیدگى فورى به وضعیت پزشکى حاد فرزندش در زندان شد.
حسین رونقى که به دلیل عدم رسیدگى پزشکى یک کلیه اش را در زندان از دست داده است، هم اکنون بدون دسترسى به دارو و درمان در بند ٧ زندان اوین نگهدارى مى شود

دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب تهران جناب آقای جعفری دولت آبادی
۱۷/۱/۹۴
با سلام
فرزندم حسین رونقی را بدون هماهنگی و بدون اینکه به ما خبر بدهند به بیمارستان شهدای تجریش میخواهند ببرند و بنده به عنوان پدر حسین رونقی اجازه نمی دهم بدون حضور ما حسین را به مرکز درمانی و آموزشی شهدای تجریش ببرند .
ما نگران هستیم که شاید دارو و یا آمپولی در آن بیمارستان به دستور برخی مسولین دیگر به حسین تجویز کنند که جان حسین را به خطر بیاندازد و شاید قصد از بین بردن حسین را از این طریق داشته باشند .چرا که شهدای تجریش مرکز پزشکی و آموزشی میباشد و هیچ گونه امکانات تخصصی برای درمان کلیه در آن وجود ندارد . وبا وجود اینکه به مسولین زندان و سازمان بازرسی زندانهای کشورو نیز دفتر پیگیری دادستانی خانم حسنی نیز گفته ام .
قبلا گفته ام که فرزند م حسین را بدون اجازه بنده به بیمارستان انتقال ندهند وبا هماهنگی بنده که در نزد پسرم باشم و ما هم از حال و وضعیت حسین آگاه شویم که اگر نیاز به درمان و بستری باشد پیگیر باشم و فرزندم را زودتر درمان نمایم تا مانند دفعه قبل توسط برخی مسولین فرزندم کلیه دیگرش را از دست ندهد و مشکل دیگری برایش ایجاد نشود .
در این یک ماه اجازه درمان وانتقال به بیمارستان ندادند و حتی نگذاشتند دارویی به حسین داده شود و این امر باعث شده حسین وضعیتش بدتر شود و حال بعد از آنکه بیماری حسین به دلیل عملکرد برخی مسولین بدتر شده است می خواهند حسین را بدون هماهنگی به مرکز آموزشی و درمانی شهدای تجریش که هیچ گونه امکانات تخصصی ندارد ببرند.
چرا که قبلا هم که به بیمارستان بقیه الله برده بودند و پزشکان نوشته بودند که حسین هر چه زودتر باید بستری و عمل جراحی و درمان شود و مدارک نیز موجود است ولی متاسفانه به ما خبر نداده بودند و قایم کرده بودند که این امرباعث شد حسین کلیه ش را از دست بدهد و عامل به خطر افتادن جان حسین و بدتر شدن وضعیتش بعضی مسولین مربوطه بودند .
بنده با دفتر پیگیری دادستانی و سازمان بازرسی زندانها ی کشورو مسولین زندان تماس گرفتم و گفتم اجازه نمی دهم فرزندم را به بیمارستان شهدای تجریش ببرند و در زمان انتقال به بیمارستان باید به ماخبر بدهند تا در کنار حسین باشیم چرا که به بعضی از مسولین اعتماد نداریم و امکان دارد دستور بدهند بلایی سر پسرم بیاورند و از نبودن ما در کنار حسین به عنوان فرصتی برای از بین بردن حسین استفاده نمایند .
از داداستان محترم تقاضای رسیدگی فوری و قانونی را تقاضامندم تا جان فرزندم بیشتر از این در خطر نباشد و تقاضای آزادی هر چه زودتر فرزندم را دارم .
سید احمد رونقی ملکی
پدر زندانی سیاسی حسین رونقی ملکی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر