۱۳۹۴ فروردین ۱۷, دوشنبه

ایران - حمله وحشیانه گارد ضدشورش به زندان گوهردشت كرج را محكوم مي كنيم



ایران - حمله وحشیانه گارد ضدشورش به زندان گوهردشت كرج را محكوم مي كنيم

صبح روز دوشنبه 17 فروردين ماموران زندان در حضور گراميان رييس بند 4 و با فرماندهی رییس گارد زندان، به سالن زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج حمله کرده و کشیش زندانی سعید عابدینی را به سلول انفرادی منتقل کردند. زندانبابان ديكتاتوري ولايت فقيه، براي تحقير اين كشيش زنداني، هنگام انتقالش به سلول انفرادي، او را عريان نمودند.
کشیش زندانی سعید عابدینی در اعتراض به انتقال به سلول انفرادی دست به اعتصاب غذا زد و اعلام کرد تا وقتی که به سالن زندانیان سیاسی بازنگشته به اعتصاب غذای خود ادامه می دهد.
پس از آن گارد ضد شورش به بند زندانیان سیاسی یورش برد و زندانی سیاسی خالد حردانی را به شکل وحشیانه ای به سلولهای انفرادی بند ۵ منتقل نمود . خالد حردانی نیز در اعتراض به این عمل وحشیانه اعلام نمود که دست به اعتصاب غذا خواهد زد.  زندانبانان، زندانی سیاسی مصطفی اسکندری را هم به سلولهای انفرادی منتقل نمودند.
این موج جدید سرکوبگریهای وحشیانه علیه زندانیان سیاسی، پس از تفاهم نامه در مذاکرات اتمی صورت می گیرد.
ما حمله به زندانیان و اعمال وحشیانه علیه آنان را محکوم نموده و از کلیه مجامع حقوق بشری و بین المللی خواستار اقدامات فوری برای پایان دادن به سرکوب وحشیانه  زندانیان سیاسی در ایران است. ما خواستار پایان دادن به خشونت علیه زندانیان و نقض اولیه ترین حقوق آنان هستیم. زندانیان سیاسی باید آزاد گردند.

نه به زندان – نه به اعدام
۱۷ فروردین ۱۳۹۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر