۱۳۹۴ آذر ۹, دوشنبه

نامه آقای خالد حردانی از رندان رجایی شهر و تسلیت به خانواده محمد حمادی

#ایران -نامه آقای خالد حردانی از رندان رجایی شهر و تسلیت به خانواده محمد حمادی

از سال های گذشته بسیاری از زندانیان در زندان های ایران مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار گرفته اند و اکثر زندانیانی که در زندان در مقابل نقض حقوق قانونی و حقوق بشر سکوت نکرده اند بارها مورد تهدیدهای مختلف از جمله تبعید و حذف فیزیکی قرار گرفته اند و این موضوع در مورد شاهرخ زمانی دوست و همبندی من به تازگی رخ داد و غم از دست دادن او همچنان باقی است و در این میان خبر کشته شدن محمد حمادی نیز منتشر شد.
با توجه به شواهد و آنچه خانواده محمد در این باره گفته اند وی با وجود گذراندن هفت سال از ده سال دوران محکومیتش اعدام شده است و کبودی های روی جسم بی جان وی گواه این صحبت هاست. من خالد حردانی زندانی سیاسی بعد از سالیان طولانی در زندان نه تنها با این موارد از نزدیک آشنایی دارم بلکه خودم هم مورد اینگونه تهدیدها قرار گرفته ام و این حرکت و اتفاق ناگوار را به شدت محکوم می کنم چرا که نقض بارز حقوق بشر و گرفتن جان انسانی است که مرتکب جرم و جنایت هم نشده بود و اگر هم شده بود باز هم از بین بردنش نقض فاحش قوانین محسوب می شد.
با آرزوی تسلی خداوند برای خانواده مرحوم محمد حمادی و آرزوی صبر و بردباری برای این عزیزان و ذکر این موضوع که محمد در راه آزادی جان داد و یادش همیشه در قلب ها زنده خواهد ماند.
خالد حردانی زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج - 8 آذر 1394
در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر