۱۳۹۴ آذر ۲, دوشنبه

زرتشت احمدی راغب:از فردا با دوستان ادامه خواهیم داد برای آزادی همه زندانیان سیاسی، ...

#ایران - زرتشت احمدی راغب:از فردا با دوستان باقی مانده جنبش دادخواهی را پی گرفته و ادامه خواهیم داد و برای آزادی همه زندانیان سیاسی، مدنی، عقیدتی، صنفی و دوستان اسیرمان بدست حاکمیت دیکتاتوری مذهبی فریاد آزادی همه آنها را سر خواهیم داد .


درود . از دیروز که گزارش سرکوب و زندانی شدن یارانم را شنیدم همانند خانواده آنها حالم خراب شد، هر هفته آنها را می دیدیم و صدها عکس با هم داریم و مانند یک خانواده به هم پیوسته شده ایم . بانو سیمین عیوض زاده مادر امید علیشناس فعال مدنی زندانی ، هاشم زینالی گرامی پدر سعید که هفده سال پیش توسط نهادهای امنیتی ناپدید شده ، رضا ملک فعال مدنی ، محسن شجاع فعال مدنی ، بانو لیلا فعال مدنی و چند تن از یاران طاهری . تا بامداد نخوابیدم و دندان درد شدیدی نیز گرفتارم کرد . با همان وضعیت بطرف دادگاه انقلاب دادگستری شهریار براه افتادم ،دوستان بسیاری آمده بودند تا همراهم شوند ، گفتم اگر قاضی شما را ببیند تصور میکند برایشان لشکر کشی براه انداختیم ، همینطور که دست به صورت می فشردم از همه سپاسگزاری کردم و گفتم با این درد وحشتناک قادر به سخن گفتن نیستم و نمی توانم بدادگاه بروم . خودم را به دندانپزشکی رساندم و پزشک تا وضعیتم را وخیم دید سوزنی بار کرد تا حواله دهانم کند که از جا پریدم و نگذاشتم ادامه دهد ، پرسیدم امکان کشیدن این دندان هست؟ پزشک گفت : نه . از آنجا بیرون آمدم و پیاده روی کردم شاید تسکین یابم که نشد . به خانه بازگشتم و یک مشت داروی مسکن را بلعیدم و با این خود درمانی بدیار خاموشان راهی شدم . ساعتی پیش تماسی با مادر سعید زینالی داشتم و از شرایط پدر سعید پرسیدم که بانو گفت ، هاشم زینالی زنگ زده و گفته نمی دانم کجا هستم و بسیار پریشان حال بود . براستی نهادهای اطلاعات و امنیت با این پیرمرد دردمند و بیمار که 17 سال چشم براه دیدن فرزندش بوده چکار دارند ؟ چرا او را تحت فشار گذاشته اند ؟. هوشنگ نعمتی نیز خبر داد که همه دوستان اسیر و دربند زنگ زده و اعلام سلامتی کرده اند . اما از رضا ملک گرامی خبری نشده ! همینطور از مراسم دو جانباخته راه آزادی داریوش و پروانه فروهر خبر گرفتم که دوستان گفتند : نیروهای انتظامی و امنیتی مانع برگزاری مراسم می شوند و نمی گذارند که مردم به خانه فروهرها نزدیک شوند و همانند سال های گذشته برخورد می کنند . و اما ما از فردا با دوستان باقی مانده جنبش دادخواهی را پی گرفته و ادامه خواهیم داد و برای آزادی همه زندانیان سیاسی ، مدنی ، عقیدتی ، صنفی و دوستان اسیرمان بدست حاکمیت دیکتاتوری مذهبی فریاد آزادی همه آنها را سر خواهیم داد . دوستان زندانی در عکس ها دیده می شوند . اینجا ایران ، شهریار ، من فریاد آزادی ...
‎زرتشت احمدی راغب




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر