۱۳۹۹ مرداد ۴, شنبه

پیام هاشم خواستار خطاب به مسئولان نظام ؛ آهای «حرامزاده ها» ما هنوز زنده ایم و به مبارزه ادامه می دهیم!


سید هاشم خواستار در یک پیام صوتی که از زندان وکیل آباد مشهد برای ملت قهرمان ایران ارسال کرده است خطاب به قضات جنایتکار و حاکمان خونریز ایران گفت: ‌آهای «حرامزاده ها» ما هنوز زنده ایم و به مبارزه ادامه می دهیم!
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام ۳مرداد۹۹، سید هاشم خواستار زندانی مقاوم در بند ۶-۱ زندان وکیل آباد مشهد و از امضا کنندگان بیانیه ۱۴ نفر برای استعفای علی خامنه‌ای، در پیامی که از این زندان برای مردم ایران فرستاده است با ابراز نگرانی از وضعیت آقای محمد نوریزاد و آرزوی سلامتی برای ایشان گفت:
«ملت قهرمان ایران؛ به زودی این رژیم سرنگون خواهد شد و همچون جنایتکاران جنگ جهانی دوم همون نازیهای هیتلری محاکمه خواهد شد».
هاشم خواستار در پیام خود ضمن اشاره به جنایت بزرگ قتل عامهای سال۶۷ گفت:
«ملت قهرمان ایران؛ تمام قضاتی که زندانیان سیاسی را در این چهل و یک سال محاکمه کرده اند اینها جنایتکار هستند. آنها در همین مشهد بیش از ۸۰۰ نفر را یک جا اعدام کردند و بعد در کامیونها ریختند و با لودر در بهشت رضای مشهد دفن کردند».
نماینده معلمان ایران در پیام خود گفت: «زندانی زمانیکه به داخل زندان می افتد تازه مبارزه را شروع میکند یعنی قبلا مبارزه نمی کرده حالا که به زندان افتاده مبارزه را شروع میکند.
درود بر آقای نوریزاد که در زندان هست و یک لحظه حاکمیت را به حال خودش رها نمی کند».
این معلم آزاده در پایان با یادآوری فیلم تاریخی پاپیون و مبارزه یک آزادیخواه برای رسیدن به گوهر گرانبهای آزادی گفت:
«امثال من و آقای نوریزاد همون فیلم پاپیون هستیم که قهرمانش موقعی که خودش را به دریا انداخت گفت« …آقای حرامزاده ها؛ هنوز من زنده ام!
ما هم اعلام میکنیم که:… آهای حرامزاده ها هنوز هم ما زنده ایم و به مبارزه ادامه میدهیم».
کانون حقوق بشری نه به زندان- نه به اعدام ضمن درود بر ایستادگی و مبارزه این معلم آزادیخواه و همچنین جناب آقای نوریزاد که در مقابل ظلم سر تسلیم فرود نیاورده، خواستار آزادی بلادرنگ این زندانیان شده و همچنین از جامعه جهانی و سازمانهای حقوق بشری خواستار اعزام فوری یک هیات تحقیق بین المللی به زندانهای ایران برای رسیدگی به وضعیت زندانیان می‌باشد.
متن کامل پیام سیدهاشم خواستار به همراه فایل صوتی ایشان به دست کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام رسیده است که عینا در زیر می آوریم:
ملت قهرمان ایران؛ با درود به آقای محمد نوریزاد که مرتب براش بحران درست میکنند و تنش براش بوحود میارن و در این راه آسیبهای روحی بسیار بهش وارد کرده اند که من همبندی سابقش که در زندان وکیل آباد مشهد نگران حال سلامتی ایشان هستم.
ملت قهرمان ایران؛ تمام قضاتی که زندانیان سیاسی را در این چهل و یک سال محاکمه کرده اند اینها جنایتکار هستند چرا برای اینکه در این ویرانی و فقر وفلاکت مردم اینها سهم بسیاری داشته اند یک چشمه ای به شما بگویم:
اینها در تابستان سال۶۷ در همین مشهد خودمان بیش از ۸۰۰نفر در یک جا اعدام کردند
ملت قهرمان ایران؛ این بیش از ۸۰۰ نفر را در کامیون ها ریختند و با لودر در بهشت رضای مشهد دفن کردند.
ملت قهرمان ایران؛ من میگم اینها جزئی از جنایتکاران حاکم هستند چرا؟
برای اینه کشور آلمان که اندازه ما جمعیت دارد و مساحت ما بیش از ۵ برابر مساحت کشور آلمان هست تنها با دو تا کارخانه بنز و بی ان و ده برابر کل صادرات ما صادرات داره از همین دو کارخانه.
من میگم این حاکمان چه غلطی کردن که این قضات به این صورت از اینها دارن دفاع میکنند؟
ملت قهرمان ایران؛ به زودی این رژیم سرنگون خواهد شد و همچون جنایتکاران جنگ جهانی دوم همون نازیهای هیتلری محاکمه خواهد شد به پای میز عدالت خواهند آمد و در اون دادگاههای مردمی علنی خواهد بود و تمام خبرنگاران ایرانی و بین المللی حضور خواهند داشت و دنیا اون اراده عمومی نشان خواهد داد که حق با ملت ایران است حق با اون قضاتی است که این جنایتکاران را محاکمه میکند.
ملت قهرمان ایران درود بر محمد نوریزاد که واقعا به معنای واقعی یک قهرمان هست و یک اصل که در رژیم شاه وجود داشت اون اصل رو رعایت میکند؛
در رژیم شاه این اصل وجود داشت که زندانی زمانیکه به داخل زندان می افتد تازه ابتدا است که مبارزه را شروع میکنه یعنی قبلا مبارزه نمی کرده حالا که به زندان افتاده مبارزه را شروع میکند.
درود بر آقای نوریزاد که در زندان هست و یک لحظه حاکمیت رو به حال خودش رها نمی کنه.
ملت قهرمان ایران؛ امثال من و آقای نوریزاد همون فیلم پاپیون هستیم که قهرمانش موقعی که خودش را به دریا انداخت گفت آهای حرامزاده ها هنوز من زنده ام.
ما هم اعلام میکنیم که آهای حرامزاده ها هنوز هم ما زنده ایم و به مبارزه ادامه میدهیم.
درود بر تمام آزادیخواهان
درود بر محمد نوریزاد قهرمان و درود بر خانواده محترمشان که مثل کوه پشت آقای نوریزاد را گرفته اند و از آقای نوریزاد دفاع میکنند.
ملت قهرمان ایران؛
من درود می فرستم بر این همبندی عزیزم و سلام می دهم بر تمام زندانیان بر تمام شهدای راه آزادی زنده باد آزادی درود بر ملت قهرمان ایران
زندان وکیل آباد مشهد بند ۶-۱ هاشم خواستار 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر