۱۳۹۷ آذر ۱, پنجشنبه

تهدید مهدی فراحی‌شاندیز و بازرسی سلول وی

ماموران زندان مرکزی کرج پس از بازرسی سلول زندانی سیاسی مهدی فراحی‌شاندیز وی را مورد تهدید قرار دادند.


به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان - نه به اعدام، روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه۹۷، ماموران زندان مرکزی کرج سلول زندانی سیاسی مهدی فراحی‌شاندیز را مورد بازرسی قرار داده و تمامی دفاتر و دست‌نوشته های او را ضبط کردند. ماموران این زندانی سیاسی را تهدید کردند که وی را مورد تنبیه قرار داده و به سلول انفرادی و قرنطینه منتقل خواهند کرد. از علت این اعمال زندانبانان اطلاعی در دست نیست. 
ماموران همچنین هم سلولی‌های آقای فراحی را احضار و از آنها در رابطه با شعار علیه خامنه‌ای و صحبت‌های وی بر علیه سران حکومتی بازجویی کردند. 
لازم به ذکر است که پیش از این در سال ۹۶ با اتهامات واهی به قرنطینه منتقل و پس از ضرب‌وشتم توسط رییس زندان دچار شکستگی پهلو و ناشنوایی گوش چپ شد. 
مهدی فراحی شاندیز در سال ۹۲ نیز در زندان اوین بر اثر ضرب‌وشتم توسط عوامل زندان دچار نقض در بینایی چشم راست شده است. به‌طوری که در چشمش یک لکه سیاه بوجود آمده که مانع بینایی چشم راست است.  
مهدی فراحی‌شاندیز متولد ۱۳۴۰فارغ التحصیل رشته مهندسی برق از دانشگاه صنعتی اصفهان و ساکن تهران می‌باشد. آقای فراحی پس از فارغ‌التحصیل شدن مدتی در کارخانه لوله نورد اهواز مشغول به کار بود. وی مدتی نیز دبیر فیزیک و ریاضی دبیرستان‌های تهران بود.
آقای فراحی‌شاندیز پس از ۸ سال زندان، در حالیکه در سال ۹۰ به ۳ سال زندان محکوم شده بود؛ هم‌اکنون با اتهامات ساختگی و پس از پرونده سازی‌های متعدد می‌بایست تا تاریخ ۱۴۰۲ در زندان بماند. 

اخبار ما را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #زندانی_سیاسی #مهدی_فراحی_شاندیز  #زندان_مرکزی_کرج  #خامنه‌ای

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر