۱۳۹۶ اسفند ۱۰, پنجشنبه

چهار سال بی خبری از سرنوشت مسعود و جمال جادری پس از بازداشت

#ایران #حقوق_بشر - چهار سال بی خبری از سرنوشت مسعود و جمال جادری پس از بازداشت




به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ خانواده دو جوان اهل سوسنگرد پس از گذشت چهار سال از دستگیری این دو برادر اهل سوسنگرد هیچ اطلاعی از مرگ یا زنده بودن آنان ندارند.
مسعود جادری متولد ۱۳۵۸ متاهل و جمال جادری متولد ۱۳۶۸ مجرد دو برادر از اهالی سوسنگرد هستند که در سال ۱۳۹۲ توسط نیروهای اطلاعاتی بازداشت شده و به مکان نامعلوم منتقل شده اند.
با وجود اطمینان خانواده از دستگیری این دو برادر و پیگیریهای آنها طی چهار سال گذشته مسئولین قضایی و اطلاعاتی هیچ اطلاعی از وضعیت این مسعود و جمال جادری به خانواده ندادند. اداره اطلاعات اهواز نیز به خانواده اعلام کرده است که چنین بازداشت شدگانی نمی شناسد. بقیه ارگانها و مسئولین قضایی اطلاعاتی نیز به خانواده گفته اند که اصلا چنین اسامی در لیست بازداشت شدگان ندارند.
خانواده جادری حتی از اتهام و علت دستگیری فرزندانشان بی خبر هستند. تنها یکی از روسای سپاه در یک رابطه خصوصی به پاسخ پیگیری خانواده گفته است «فکر کنید که نیستند».
خانواده این دو برادر بشدت از این شرایط در رنج و عذاب بوده و تشنه یک خبر از فرزندانشان هستند.
 گفتنی است که طی ۳۹ سال گذشته بسیاری از بازداشت شدگان در شهرهای مختلف ایران ناپدید شده و خانواده های بسیاری هیچوقت از وضعیت زنده یا مرده بودن فرزندانشان اطلاع نیافتند.

کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #سوسنگرد #بازداشت #بی‌خبری #خوزستان  #اطلاعات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر