۱۳۹۷ فروردین ۶, دوشنبه

پیام حمایت زندانی سیاسی ماهر کعبی از کارگران اعتصابی فولاد ملی اهواز و کارگران نیشکر هفت تپه

#ایران #حقوق_بشر - پیام حمایت زندانی سیاسی ماهر کعبی از کارگران اعتصابی فولاد ملی اهواز 
و کارگران نیشکر هفت تپه



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ زندانی سیاسی ماهر کعبی که در زندان مرکزی اردبیل در تبعید است؛ در حمایت از اعتصاب کارگران فولاد ملی اهواز و کارگران نیشکر هفت تپه پیامی فرستاد. وی که خود از اهالی شوش است در پیام خود پس از تبریک عید نوروز بازداشت و احضار کارگران معترض نیشکر هفت تپه را محکوم کرده است.

عید و بهار آمد ولی کارگران و خانواده های آنها عید ندارند.
ظلم و بیعدالتی به حداعلای خود رسیده است. کارگر در برابر خانواده خود شرمسار و دست خالی است. اما در صورت اعتراض با سرکوب و اخراج مواجه می شود.
من  ماهر کعبی زندانی سیاسی تبعیدی در زندان مرکزی اردبیل حمایت خودم را از اعتصابهای برادران کارگرم در نیشکر هفت تپه و شرکت فولاد ملی اهواز اعلام کرده و احضار و بازداشت کارگران معترض نیشکر هفت تپه را محکوم می کنم.
چرا در کشوری که مردمش روی دریایی از نفت راه می روند؛ خانواده کارگر در شب عید باید گرسنه باشد. اعتراض و اعتصاب حقو کارگری است که کار می کند. اما حتی از حقوق ماهانه اش هم محروم است. این دنیای ضدانسانی تا کی باید ادامه داشته باشد.
اینجانب همچنین ضمن تبریک عید نوروز؛ آرزوی ایرانی آزاد و آباد دارم. ایران فارغ از فقر و تبعیض که در آن کارگر هفت تپه؛ کارگر فولاد ملی اهواز و میلیونها کارگر دیگر طعم فقر و گرسنگی را نچشند و رفاه و آرامش در همه جا این خاک پاک گسترده باشد.
به امید آن روز 
ماهر کعبی  5 فروردین ماه ۱۳۹۷

کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #شوش #اعتصاب  #اردبیل  #هفت_تپه #کارگر  #اهواز  #ماهر_کعبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر