۱۳۹۶ اسفند ۱۸, جمعه

پیام زندانی سیاسی سهیل عربی :اعتصاب ؛ اعتصاب؛ انتحار؛ انفجار

#ایران #حقوق_بشر - پیام زندانی سیاسی سهیل عربی :اعتصاب ؛ اعتصاب؛ انتحار؛ انفجار


به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ امروز ۱۸ اسفند ماه زندانی سیاسی سهیل عربی در چهل و چهارمین روز اعتصاب غذای خود از زندان تهران بزرگ چنین می گوید:
« از حبس و حتی طناب دار نترسیده ام. برای ۲ الف رفته ها؛ تهران بزرگ یک شوخی ابلهانه است. تبعید به اینجا باعث رادیکال تر شدن ما و بلندتر شدن صدای فریاد ما می شود».
سهیل عربی در قسمت دیگری در باره هدفش از اعتصاب غذای با صدای خود چنین می گوید:
«نه آزاد بوده‌ایم که از زندانهایتان بترسیم و نه این زندگی برایمان جذابیتی دارد که از مرگ هراسی داشته باشیم. با افتخار فدای یارانم می شوم تا آزادی آرش؛گلرخ؛ آتنا و تمام زندانیان سیاسی»
#ایران #حقوق_بشر - پیام زندانی سیاسی سهیل عربی :اعتصاب ؛ اعتصاب؛ انتحار؛ انفجار


https://youtu.be/Wa0uvFgoDOs

اعتصاب ؛ اعتصاب؛ اعتصاب؛ انتحار؛ انفجار
تاکنون مهر آنارشیستی باعث می شد که حتی با شکنجه گران و زندانبانان مهربان باشم زیرا میدانم که عاجز از تربیت مزدوران بودید.
وقت بسیاری را صرف کردم تا به  اوینی ها بیاموزم؛ زندانیان سیاسی را مددجو خطاب نکنند. اما اعتصاب غذاها سبب شده تا توان کافی برای تربیت  تهران بزرگی ها را نداشته باشم. به آنها بیاموز که ما مددجو نیستیم.حقمان را خواسته ایم هزاران عاجز چون تو و جلادهایت را مدد داده ایم. 
چه بسیار زندانبانهایی که نزد ما خواندن و نوشتن آموختند و به آنها فهماندیم پس از ولی امر تروریست های جهان و بازجوهایش در 209 و دویست و دو الف؛ پست ترین جانوران زندانبانانی هستند که آزاد اندیشان و فعالان حقوق بشر را در زندان آزار می دهند.
حتی تحمل یک روز حبس؛ ظلمی ناروا در حقمان بود. اما طبق همین قوانین که تاریخ مصرفشان مدتهاست به پایان رسیده؛ ما محکوم به تحمل حبس شده ایم و شنیدن توهین و مورد ضرب وشتم قرار گرفته ایم.
آری می دانستم تاوان روشنگری را در ایرانی که عمامه بر سران و چفیه بر دوشان اشغالش کرده اند؛ رژیم ستمگری که فاشیست ها و داعش را رو سفید کرد.
 از حبس و حتی طناب دار نترسیده ام. برای ۲ الف رفته ها؛ تهران بزرگ یک شوخی ابلهانه است. تبعید به اینجا باعث رادیکال تر شدن ما و بلندتر شدن صدای فریاد ما می شود.
مهر آنارشیستی پس از بدرفتاری با بستگانم و یارانم خشکید و اکنون خشم و غرورم را فرا گرفته است و رفتار متقابل را جایگزین محبت در برابر بی رحمی کرده ام. این آخرین سه روز است که با اعتصاب یعنی پرهیز از مصرف خوراک وآب و حتی سرم اعتراضم را نشان می دهم پس از آن انتحار؛ انفجار
نه آزاد بوده ایم که از زندانهایتان بترسیم و نه این زندگی برایمان جذابیتی دارد که از مرگ هراسی داشته باشیم. با افتخار فدای یارانم می شوم تا آزادی آرش؛گلرخ؛ آتنا و تمام زندانیان سیاسی 

به امید آزادی زادگاهمان

سهیل عربی
۱۸ اسفند ۹۶

 کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #زندان  #تهران_بزرگ  #اعتصاب_غذا #زندگی  #سهیل_عربی  #اعتصاب_غذا #مرگ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر