۱۳۹۶ اسفند ۲۰, یکشنبه

فریاد دادخواهی مادر سهیل عربی خطاب به مردم ایران در چهل و ششمین روز اعتصاب غذای وی

#ایران #حقوق_بشر - فریاد دادخواهی مادر سهیل عربی خطاب به مردم ایران در چهل و ششمین روز اعتصاب غذای وی


پس از شنیدن خبر ضرب و شتم زندانی سیاسی سهیل عربی و وخامت حال وی در زندان تهران بزرگ؛ خانم فرنگیس مظلوم مادر این زندانی سیاسی در پیامی از همه مردم ایران درخواست کرد که از فرزندش حمایت کنند.

توجه شما را به متن پیام وی که به دست کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام رسیده است جلب می کنیم:


خدمت همه ملت ایران سلام عرض می کنم
من فرنگیس مظلوم هستم مادر سهیل عربی
خواستم به این وسیله به اطلاع همه برسانم که سهیل اصلا حالش خوب نیست. امروز دوباره خبردار شدم که فرزندم را زدند و حالش بد شد او را به بهداری بردند .می خواستند سرم به او بزنند مانع شد دوباره او را زدند. این وضع تا کی می خواهد ادامه پیدا کند؟
اعتصاب تنها وسیله دفاع یک زندانی از حقوق خودش است. آنها سهیل را آزار و اذیت می کنند که تن به ذلت بدهد و سهیل زیر بار ذلت نمی رود. این حق سهیل است که علیه ظلم و بی عدالتی اعتصاب کند. او بی گناه ا ست و حق را  گفته و دنبال آزادی است. سهیل باید آزاد باشد.
 تا کی می‌خواهد این طور باشد؟ چرا باید همه را اذیت کنند؟ چرا فرزند من به خاطر اعتصاب باید کتک بخورد؟ اعتصاب حق هر زندانی است. به چه حقی او را می زنند؟ 
من مادر سهیل عربی از همه مردم آزاده و حامیان حقوق بشر می خواهم که برای دادخواهی حق فرزندم حمایتش کنند و به دادش برسند. ممنون از همه مردم.

کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #زندان  #تهران_بزرگ #اعتصاب_غذا #خشک  #سهیل_عربی  #تجمع #سرم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر