۱۳۹۶ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

ممنوعیت ملاقات سهیل عربی در وضعیت هشداری و خطرناک وی

#ایران #حقوق_بشر - ممنوعیت ملاقات سهیل عربی در وضعیت هشداری و خطرناک وی



در حالی که سهیل عربی در شرایط بسیار وخیم و هشداری قرار دارد؛ مسئولین زندان تهران بزرگ از ملاقات مادر وی ممانعت بعمل آوردند.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ امروز ۲۲ اسفند ماه؛ سهیل عربی ۴۸ روز است که در اعتصاب غذاست. وی از روز شنبه اعتصاب خشک کرده و تاکنون اجازه وصل سرم به خود نداده است.
 بر اساس آخرین گزارشات قند خون وی روز گذشته به ۲۸ و فشارخونش به روی ۸ رسیده است. علیرغم این وضعیت؛ سهیل مانع از تزریق سرم شده است. 
سهیل عربی تا ظهر روز دوشنبه ۲۱ اسفند در تیپ ۲ بند ۳ زندان تهران بزرگ محبوس بوده است. اما عصر دوشنبه وی را به تیپ ۱ زندان منتقل کردند.
صبح امروز هنگامی که مادر سهیل عربی خانم فرنگیس مظلوم برای دیدار و ملاقات فرزندش به زندان مراجعه کرده بود؛ اجازه ملاقات ندادند به وی گفته اند امروز ملاقات ندارد چون تیپ زندانش عوض شده است.
در آخرین پیامی که این زندانی سیاسی داد از عموم مردم خواهان حمایت شده و گفت:
«یک مبارز واقعی حتی درون زندان نیز در برابر ظلمی که به خود و مردمی که برای آنها از خودگذشتگی کرد سکوت نمی کند. اکنون که یارانم را چنین شکنجه می کنند؛ با تمام وجود فریاد می زنم و از تمام حامیان زندانیان سیاسی می خواهم من و یارانم را در این راه تنها نگذارند. 
سفره‌های هفت‌سین‌تان را مقابل زندانهایشان پهن کنید
و با در دست گرفتن عکس های زندانیان سیاسی اولا به قهرمانانتان پیام دهید که تنها نماندند. 
دوما تهدیدی باشید برای شکنجه گران  تا هر بلایی میخواهند سر ما نیاورند».

کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #زندان  #تهران_بزرگ #اعتصاب_غذا #خشک  #سهیل_عربی  #نوروز #سرم #سفره_هفت_سین #سیل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر