۱۳۹۶ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

پیام فرنگیس مظلوم مادر سهیل عربی به مردم ایران در آستانه سال نو

#ایران #حقوق_بشر - پیام فرنگیس مظلوم مادر سهیل عربی به مردم ایران در آستانه سال نو


مادر زندانی سیاسی سهیل عربی که امروز چهل و هشتمین روز اعتصاب غذای خود را گذرانده پس از مراجعه به زندان تهران بزرگ با ممانعت مسئولین زندان از دیدار با فرزندش مواجه شد. 
وی در پیامی با صدای خودش که به کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام رسیده است؛ چنین می گوید:

فرنگیس مظلوم هستم مادر سهیل عربی که بجرم روشنگری و دگراندیشی در زندانهای جمهوری اسلامی در بنداست.
بهمن ماه امسال سهیل دراعتراض به ضرب وشتم وانتقال گلرخ ایرائی وآتنا دست باعتصاب غذا زد و خواهان رسیدگی و بازگشت ابن دوتن به اوین شد.
پس از این اقدام سهیل نیز مورد ضرب وشتم قرارگرفت و به زندان تهران بزرگ منتقل شد. این عمل بارهاتکرار شد تا اوراوادار به شکستن اعتصاب کنند ولی وی همچنان سر حرفش بود و اعتصاب راادامه میدهد.امروز که برای ملاقات پسرم به زندان رفتم مانع دیدارم شدند وگفتند چون به بند دیگری منتقل شده نمیتوانی او را ملاقات کنی. دلم را شکستند قلبم را هزارپاره کردند. حتی به مددکاری هم رفتم ولی بیفایده بود .
حال خطابم بشما ملت عزیز بخصوص مادران و پدران زندانیان سیاسی در بند است. سال نو نزدیک است. بیائید سفره هفت سینمان را جلوی درب زندان تهران بزرگ پهن کنیم تا بدین وسیله به فرزندانمان بگوئیم همچنان درکنارشان هستیم و آنان را فراموش نکردیم  فرزندان ما برای آزادی در زندانها محبوسند آنان خواستار آزادیشان هستند تا همه مردم در صلح و دوستی در کنار هم زندگی کنند.

۲۲ اسفند ۹۶

#ایران #حقوق_بشر #زندان  #تهران_بزرگ  #اعتصاب_غذا #خشک  #سهیل_عربی  #نوروز  #سفره_هفت_سین #مادر 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر