۱۳۹۶ آبان ۱۲, جمعه

پارتی بازی در زندان زابل توسط رییس زندان

#حقوق_بشر #ایران - پارتی بازی در زندان زابل توسط رییس زندان



رئیس جدید زندان زابل به نام مرتضی پیری که قبلا یکی از دوستان نزدیک خود به نام غلامرضا خلیلی را به عنوان معاون از زندان خاش به زابل انتقال داده بود به بهانه کمبود نیرو در بخش یگان حفاظت زندان زابل؛ یکی دیگر از دوستان صمیمی اش به نام ایمان بدیع ۲۹ ساله را از  زندان ایرانشهر نیز به زندان زابل انتقال داده است.
 به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ این شخص که کمتر از ۸ سال پیش با عنوان پاسیار به استخدام پلیس یگان حفاظت زندان ایرانشهر درآمد تحت همین عنوان نیز با پارتی بازی به زندان زابل انتقال یافته است. ایمان بدیع از همان روز اول نه تنها در قسمت مربوطه در بخش یگان حفاظت به خدمت گمارده نشد بلکه حتی برای یکبار هم یونیفورم مخصوص افراد یگان حفاظت را نپوشید. 
این موضوع موجبات نارضایتی آشکار و اعتراضات جسته گریخته پرسنل یگان حفاظت را فراهم کرده است. به ویژه آنان که قریب به بیست سال در این بخش به کار مشغول بوده اند. جالب اینکه شخصی به نام مهدی مباشری که از پرسنل رسمی زندان نمی باشد؛ به فرماندهی یگان حفاظت منصوب شده است. 
افراد یگان حفاظت بایستی به صورت شیفتهای ۱۲ ساعت کار و ۲۴ ساعت استراحت در زندان حاضر بشوند که این قانون شامل روزهای جمعه و تعطیل نیز می شود. این گونه شیفتها که تغییر مداوم زمان آنها را عذاب آور می کند روزهای جمعه و تعطیل را نیز شامل می شود. 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#زابل #زندان #سپاه 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر