۱۳۹۸ مهر ۲۹, دوشنبه

حکومت نظامی در روستای چنارمحمودی و درگیری مردم با نیروی انتظامی در پی تجمع مبتلایان به ایدز مقابل فرمانداری


روز یکشنبه ۲۸ مهرماه ۹۸، در روستای چنارمحمودی حکومت نظامی برقرار شده بود. از پاسگاه ریگ تا اطراف روستا و تمام جاده های اطراف منتهی به روستا ماموران گارد مستقر شده بودند.
نیروهای حکومتی بدون مجوز به تک تک منازل مردم یورش میبردند و تمام جوانان روستا و افراد معترض را دستگیر می‌کردند. یورشهای کور و دستگیریهای خودسرانه بود.

نیروهای یگان ویژه و انتظامی اقدام به دستگیری شماری از جوانان روستای چنارمحمودی کرده و با ایجاد فضای رعب و وحشت سعی در به کنترل درآوردن روستا کردند. در یک مورد که میخواستند یکی از جوانان روستا که از قربانیان آلودگی به ایدز بوده را در خانه اش دستگیر کنند وی با دیدن نیروهای انتظامی به سمت آنها شلیک کرده و از محل می‌گریزد.

شایان ذکر است که صبح روز یکشنبه ۲۸ مهرماه ۹۸ شماری از اهالی چنار محمودی که بیماری ایدز مبتلا شده بودند در مقابل فرمانداری تجمع کرده و خواهان رسیدگی های پزشکی که به آنها قول داده بودند، شدند. در مقابل، نیروی انتظامی و گارد ضد شورش ابتدا کلیه مسیرهای منتهی به خیابان فرمانداری را مسدود کرده و سپس به مردم معترض در مقابل فرمانداری حمله کرده و با ضرب و شتم آنها را متفرق نمود.

ادامه مطلب را از لینک زیر دنبال کنید...
لینک مطلب در سایت:  https://bit.ly/2P6hFYa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر