۱۳۹۴ خرداد ۳۱, یکشنبه

مقاله زندانی سـیاسی ارژنگ داوودی از زندان گوهردشت کرج؛ تحقیق و تفحص



 مقاله زندانی سـیاسی ارژنگ داوودی از زندان گوهردشت کرج؛ تحقیق و تفحص
با یاد خدا
ایرانیان پراکنده در سراسر گیتی؛
برای به پیروزی رساندن انقلاب سوم، متشکل شویم.

هم میهنان؛
یک تحقیق و تفحص جزیی در مال و منال اعوان، انصار، عمال، ایادی، مزدوران و حتی خانواده های آنچنانی موسوم به متدینـین!؟ و سایر طرفداران چپاولگر رژیم به راحتی اثبات می کند که هر چند که هزینه ماهانه این گدازادگان دیروز و مولتی میلیاردرهای مسرف امروز، چند برابر درآمدهای رسمی شان است اما از بسیاری راه های نامشروع دیگر همچون انواع رانت خواری و فعالیت های قاچاقی، ده ها و گاها صدها برابر درآمدهای رسمی خود، مال و اموال به هم زده اند، ولی با وقاحت تمام، مدعی اند که خدا!؟ به آنها داده یا معامله!؟ کرده و سود برده اند!؟
اگر خدا به آنها داده!؟ چرا خدا فقط به دزدان، فاسدان و... بسیار می دهد!؟ مگر خدای ناکرده، خدا هم دزد و فاسد است!؟ هر چند که آری؛ خدای ولایت فقیه و امت نیم در صدی آن، چندان به همه پلیدی ها آلوده است که شیاطین را شرمسار کرده است. ضمنا از کی تا به حال ارتکاب انواع فعل و انفعالات رذیلانه موسوم به رانت خواری، ویژه خواری و ... معامله یا کسب حلال محسوب می شود!؟
در باب نکوهش دغلکاری به کنایه می گویند که فلان!؟ خر را رنگ می کند به جای گورخر می فروشد. وفور انواع رذالت های اجتماعی در کشور نشان می دهد که باند فاسد فقیه، شیطان را رنگ زده به جای خدا به مردم قالب! کرده و به زور سرنیزه بر همه غالب! نموده تا در لوای این خدای دروغین، عقده گشایانه هوی و هوس های کودکانه خود را جامه عمل بپوشانند.
در اوایل انقلاب از حضرت علی مدام نقل می شد که: "ندیدم کاخی ساخته شود مگر که در کنار آن ظلمی واقع شده باشد"!؟ و در ضدیت با نیروهای چپ، روی در و دیوارهای سراسر کشور مدام این شعار را درشت می نوشتند که: "خانه گلی علی مدافع کارگر است و نه کاخ کرملین"!؟ بگذریم از این که در آن دوران که زیرانداز اعراب، زمین! و رواندازشان آسمان بود!؟ وجود خانه!؟ ولو خانه ای گلی در شن زارها و بیابان های جزیرةالعرب غنـیمت بی مانندی بود.
هم میهنان؛
اینک که به کوری چشم مستضعفان!؟ اهالی درجه دوم، درجه سوم و حتی درجه چندم امت نیم درصدی خامنه ای و شرکای شارلاتان ترش، همگی در برج های عاج و در کاخ های مجلل تر از کاخ شاهان و شاهزادگان!؟ زندگی می کنند به درستی که باید کاخ کرملین پشتیبان اصحاب قدرت در ایران به سرکردگی شیخ علی شیره چی باشد و صد البته که هست!؟ تا خلف ناخلف تر رهبر دروغین مستضعفان جهان!؟ نیز همچون سلف خود بتواند خیزش های حق طلبانه افشار مختلف مردم اعم از کارگران، معلمان، پرستاران، دانشجویان و سایر کارکنان و زحمتکشان میهن را هر چه بربرمآبانه تر سرکوب نماید.
گیریم که اراجیفی از قبیل این که "خدا!؟ به آنها داده یا معامله!؟ کرده و سود برده اند!؟" را بعضی افراد ساده لوح بپذیرند، اما حداقل این سؤال مطرح می شود که این اقلیت نیم در صدی که اکثرا متظاهرانه، اهل نماز و روزه بوده و خود را افرادی متشرع و نیز طرفدار این حکومت دینی!؟ جا می زنند، آیا مالیات و یا حتی وجوه شرعی مترتب بر این درآمدهای نجومی که بعضا زکات مال!؟ نام دارد را پرداخت کرده اند!؟
هم میهنان؛
در جایی که بعضی از همین گردنه زنان با گستاخی تمام حاضر نیستند وجوه ناقابل ده ها میلیارد تومانی که تحت عنوان وام از کیسه مردم کش رفته اند را به بانک ها مسترد دارند، پر مسلم است که اعوان و انصارشان نیز از تأدیه مالیات و سایر وجوه مترتب بر درآمدهای مشروع یا نامشروع خود، طفره می روند.
شیخ علی خامنه ای که چندی پیش فرافکنانه با وقاحت تمام مدعی شده بود که شدت زمین خواری ها به مرحله کوه خواری!؟ رسیده، اینک بایستی عمامه ریای خود را بالاتر بنهد و با افتخار هر چه تمام تر اعلان کند که گستره وام خواری ها نیز اینک به مرحله وقیح بانک خواری!؟!؟ رسیده است.
همه می دانیم که از آب گل آلوده بهتر می توان ماهی گرفت. پس غیر طبیعی می نماید اگر در آشفته بازار بی در و پیکری که به طرزی چندش آور آن را "نظام مقدس جمهوری اسلامی" می خوانند!؟ همانند تمام سرگردنه داری های تاریخ، هر یک از عمال حکومت به نسبت جایگاه و موقعیت خود به هر میزان که بتواند نچاپد.
هم میهنان؛
یکی از این غارتگران دغل باز در مقام مقایسه با دیگر چپاولگران دارایی های همگانی و به منظور تبرئه خود، مدعی بود که: "ما پول های مان!؟ را از ایران خارج نمی کنیم. در کشور سرمایه گذاری می کنیم و برای مردم!؟ ایجاد شغل می کنیم ولی خیلی ها چندین حساب بانکی در خارج دارند و پولهای بادآورده را از کشور خارج می کنند."
واضح است که فقط آدم های کثیف هستند که پول های کثیف را تحت عناوینی چون بادآورده، خدادادی و... تصاحب می کنند. سابق بر این چون کسی توان یا جرأت دستگیری شاه را نداشت، می گفتند: "دزد نگرفته پادشاه است"!؟ حالا دیگر ۳۷ سال است که این ضرب المثل کهنه شده لذا باید آن را تغییر داد و گفت که: "دزد نگرفته شیخ است"!؟
اینکه سابقا فقط یک "اعلیحضرت" داشتیم ولی حالا ۲۰۰ هزار "حضرت" وجود دارد، یکی از چند دلیل متقن برای ورشکستگی ایران و افلاس ایرانیان در تمامی ابعاد است. زیرا به فرض محال اگر همه این ۲۰۰ هزار حضرت قناعت کنند و هر کدام بخواهد فقط به اندازه یک هزارم شاه!؟ مال ملت را بالا بکشد باز هم میزان حیف و میل ها بالغ بر ۲۰۰ برابر !؟ دوران ستمشاهی می شود و حال آن که:
اولا: هیچیک از این دنیاپرستان حریص، اهل قناعت نیستند!؟
ثانیا: بسیاری از آنان گوی سبقت را از شاه و شاهنشاهیان ربوده اند!؟
ثالثا: در نتیجه ندانم کاری ها و تباه کاری های همین حضرات! درآمدهای ارزی و ریالی کشور به ویژه درآمدهای حاصله از صادرات نفت به کمتر از یک چهارم زمان شاه تقلیل یافته است!؟
رابعا: اطرافیان این حضرات متشکل از فرماندهان تراز اول سپاه و بسیج نیز به مراتب از خودشان دزدتر، فاسدتر و حریص تر هستند.
هر چند که تحقیق و تفحص درباره دارایی های مسئولان ارشد حکومت در قانون آمده است اما این قانون در زمان شاه هم صرفا جنبه نمادین داشت. زیرا نه در دوران شاه ستمکار و نه اینک در دوران شیخ افسد، هیچکس را یارای ان
جام این کار نبوده و این رشته از قوانین که همواره جنبه صوری داشته، مستمسکی بوده برای غارت کردن غیر خودی ها به ویژه مخالفان حکومت. چون مسئولان ارشد حکومت ها همواره در زمره سرگردنه داران به حساب آمده و از حاشیه امن برخوردار بوده اند.
حسابرسان نیز در سلسله مراتب قانونی از کاربدستان فرو دست و بعضا مرئوس آنها هستند. اینگونه مقامات نیز که خود با استفاده از رابطه، پارتی و... به پست و مقام رسیده اند، بدون تردید و بدون استثنا اهل تبانی و بده بستان اند. لذا نه تنها اهل بازی با دم شیر ببخشید کفتار مافوق!؟ یعنی درافتادن با مسئولان ارشد خود نیستند بلکه به آنها کاملا تمکین هم می کنند. از آنجا که خودشان نیز اهل باج گیری و رشوه خواری هستند، بسیار بعید می نماید اگر که الزامات باج دهی، اقتضائات رشوه دهی و دیگر انواع رذالت هایی از این دست را برای کسب رضایت خاطر بالا دستی ها، فوت آب نباشند.

هم میهنان بپاخاسته به پیش؛
پیروز باد انقلاب دموکراتیک ایرانیان
دیر زیوی و شاد زیوی همگان را آرزومندم؛
زنده باد ایرانی؛
پاینـده باد ایران؛
در اهـتزاز باد پرچم سه رنگ اهورایی؛

ارژنگ داودی
معلم، شاعر، نویسنده
زندانی سـیاسی
زندان رجایی شهر
۲۸ خرداد 94


#آزادي# زندان #اعدام #ايران #سياسي #قيام  #شكنجه   
  


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر