۱۳۹۴ مهر ۷, سه‌شنبه

نامه تشکر بهنام ابراهیم زاده از فعالین حقوق بشر کانادا در ارتباط با اعطای جایزه حقوق بشر

#ایران - نامه تشکر بهنام ابراهیم زاده از فعالین حقوق بشر کانادا در ارتباط با اعطای جایزه حقوق بشر


اهدای جایزه من را در مبارزه برای حقوق بشر مصمم تر کرد.
من بهنام ابراهیم زاده در زندان فوق امنیتی رجایی شهر هستم. به تازگی به من جایزه حقوق بشری از نهاد حقوق بشر کانادا داده شده است و صمیمانه از اینکه هیات اجرایی این نهاد که جایزه حقوق بشر را به من دادند و همچنین از سایر نهادهای حقوق بشری در سراسر جهان که من و دیگر زندانیان سیاسی را مورد حمایت قرار میدهند کمال تشکر را دارم. همچنین از کسانیکه به طریق مختلف با دیدار خانواده ام و یا باکلام، پیام و قلم خود در رسانه ها و فضای مجازی اظهار محبت میکنند و من و خانواده ام را مورد حمایت قرار داده اند، و بخاطر تعلق این جایزه تبریک گفتند تشکر کرده و نهایت سپاس و قدردانی خود را اعلام میدارم. به امید اینکه جامعه جهانی و سازمانها و نهادهای حقوق بشری در سراسر جهان توجه بیشتری به نقض حقوق بشر در ایران داشته باشند. من این جایزه را به کودکان خسته از کار و خیابان، به کودکان سوخته شین آباد وبه کودکان سرطانی تقدیم میکنم. با آرزوی اینکه هیچ کودکی به جای پرداختن به تحصیل و درس، مجبور به کاردرخیابان و بودن در پشت جبهه جنگ نباشد. امیدوارم که هیچ کودکی به سرنوشت آیلان مهاجر کوچک سوری که جهان را تکان داد دچار نشوند. در پایان یک بار دیگر از هیات اجرایی انتخاب کننده جهت اهدای جایزه حقوق بشر نهایت تشکر و قدردانی را کرده و امیدوارم که محبت های شما را که با عث دلگرمی من و خانواده ام شده است، با فعالیت های بیشتر حقوق بشری ام پاسخگو باشم. با امید گسترش صلح ، دوستی ، عدالت و برابری، آشتی و آزادی
اسعد، بهنام ابراهیم زاده، فعال دفاع از حقوق کودک و حقوق کارگری، عضو جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان و عضو کمیته پیگیری برای ایجاد تشکلهای آزاد کارگری از زندان رجایی شهر از بند دارالقران . مهر ماه ٩٤



#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر