۱۳۹۴ شهریور ۲۸, شنبه

شاپور رشنو و تعدادی دیگر از فعالان مدنی بازداشت شدند

#ايران - شاپور رشنو و تعدادی دیگر از فعالان مدنی بازداشت شدند 


شاپور رشنو فعال سیاسی- فرهنگی با گرایشات ملی- مذهبی و تعدادی دیگر از فعالان مدنی اندیمشک بازداشت شدند. ساعت ۱ بامداد پنج شنبه ۲۶ شهریورماه، ۸ مامور امنیتی که یکی از آنها خود را دادستان معرفی کرده با حکم تفتیش و بازداشت به منزل شاپور رشنو وارد شده و تا ساعت ۳ بامداد خانه را جستجو کرده و وسایل و کامپیوتر و موبایلها و … را جمع کرده و شاپور رشنو را هم با خود برده اند.علاوه بر آقای رشنو دست کم ۱۰ فعال ملی – مذهبی دیگر از جمله اعضای «کتابخانه مادر» نیز بازداشت شدند. نیروهای امنیتی ضمن بازرسی منازل این افراد وسایل، کامیپوترها و موبایل ها آنها را نیز ضبط کرده به همراه خود برده اند.روز پنجشنبه شماری از این افراد آزاد شده اند. اما علی محمد جهانگیری؛ خانم رحیم خانی و علی نجاتی از فعالان سندیکای کارگران هفت تپه همچنان در بازداشت بسر می برند.
یک منبع مطلع گفت که دستگیر شدگان به بازداشتگاه وزارت اطلاعات در اهواز منتقل شده اند اما هنوز از علت این بازداشتها خبری در دست نیست.



#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر