۱۳۹۵ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

مسعود عرب چوبدار در حمایت از فرید آزموده و ایرج حاتمی اعلام اعتصاب غذا کرد

#ایران - مسعود عرب چوبدار در حمایت از فرید آزموده و ایرج حاتمی اعلام اعتصاب غذا کرد






زندانی سیاسی زندان رجایی شهر مسعود عرب چوبدار در نامه ای به آرتین آزموده، فرزند فرید آزموده زندانی سیاسی این زندان نوشت: من امروز برای تو، پدرت و عمو ایرج، دوست همیشگی ما که او هم در زیر فشار همراه پدر تو نشکسته و ایستاده دست به اعتصاب غذا می زنم و آنها را شانه به شانه همراهی خواهم کرد، پس در دفتر نقاشی تنهائیت در کنار پدرت و عمو ایرج برای من هم جایی بگذار.

متن کامل مسعود عرب چوبدار به آرتین به این شرح است:

آرتین آزموده و خانواده های حاتمی و آزموده

سلام به آرتین عزیز، سلامی به بزرگی دلتنگی های تو از دوری پدرت، سلام به خانواده حاتمی و آزموده و درود به شما، درودی بی حد و اندازه تر از نگرانی هایتان از وضعیت بحرانی ایرج و فرید.
آرتین عمو جان صدای گریه های شبانه تو به گوش من رسید، با هر دونه از اشک هایت سلاحم را خشاب گذاری کردم و بغض دردهایت در گلوی من دوام نیاورد و سر باز کرد، باروت غم تو آتش گرفت و از حنجره و قلم من به بیرون پرتاب شد. آرتین عمو جان تو تنها نیستی اگرچه سازمان ملل، نهادهای حقوق بشری و حقوق بشری ها تو را نمی بینند، تو تنها نیستی چون کم نیستند کودکان بی گناهی مثل تو که حتی یک لحظه هم دیگر با اسباب بازی هایشان آرام نمی شوند.
آرتین عمو جان؛ ظلم ظالم به تو و نگاه خیس تو مرا شرمنده کرده و برای آن روز خوب که جای گریه روی گونه هایت خنده بر لبهایت نقش ببندد باید صبر کرد و هزینه پرداخت. پدرت از داخل زندان درس بزرگی به تو آموخت ( غیرت ) و ایستاده با غیرت برای تو، فردا تو از پدرت با غرور صحبت می کنی و همیشه به او افتخار خواهی کرد. و من امروز برای تو، پدرت و عمو ایرج، دوست همیشگی ما که او هم در زیر فشار همراه پدر تو نشکسته و ایستاده دست به اعتصاب غذا می زنم و آنها را شانه به شانه همراهی خواهم کرد. ” پس در دفتر نقاشی تنهائیت در کنار پدرت و عمو ایرج برای من هم جایی بگذار “.

مسعود عرب چوبدار زندانی سیاسی زندان گوهردشت کرج – ۱۰ فروردین ماه 1395

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر