۱۳۹۵ فروردین ۶, جمعه

ادامه بازجویی و ضرب و شتم و شکنجه علیرضا گلیپور در زندان اوین

#ایران - ادامه بازجویی و ضرب و شتم و شکنجه علیرضا گلیپور در زندان اوین



بنا به گزارشات منتشره علیرضا گلیپور مجددا مورد ضرب و شتم و شکنجه و بازجویی قرار گرفت. این بازجویی و ضرب و شتمها در حالی صورت میگیرد که وی بدلیل وجود تومور سرطانی در سینه تحت شیمی درمانی قرار دارد.
وکیل این زندانی سیاسی از ادامه بازجوییهای وی بطور خاص در شرایط بیماری سخت او و همچنین عدم محاکمه و تعیین تکلیف وی که که خلاف مقررات است بشدت ابراز نگرانی کرده است.
گفته میشود علت بازجویی های اخیر ,افشاگری های قبلی علیرضا گلیپور در مورد سایت های مخفی جمهوری اسلامی و برملا شدن انها در مذاكرات موسوم به برجام و فساد عوامل و مسئولين جمهوری اسلامی از جمله مجتبی خامنه ای بوده است.
علیرضا گلی پور در مهرماه ۱۳۹۱ توسط وزارت اطلاعات دستگیر و بیش از یکسال را در بند 209 بود . وی مدت ۸ ماه از این یکسال را در انفرادی گذرانده است. علیرضا گلیپور تاکنون ممنوع الملاقات بوده و به خانواده وی اجازه دیدار با وی داده نشده است.
افشاي فساد هاي افراد حكومتي مانند علوي وزير اطلاعات و دبير حزب حامیان ولایت (كه با سو استفاده از موقعیت خود با ارز دولتي به سو استفاده هاي مالي سرگرم بوده) و یا فساد سرهنگ محرابي رئیس كل پلیس امنیت استان تهران و یا افشاي جنایات پلیس امنیت پایگاه چهارم مانند ضرب و شتم متهمین یا فعاليت هاي خلاف در منطقه خود»، و افشاي برنامه هاي پنهان تسليحاتي رژيم از موارد محرمانه پرونده علیرضا گلی پور، دانشجوی مخابرات و کارمند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضو انجمن نخبگان است .

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر