۱۳۹۵ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

وضعیت وخیم جسمی افشین سهراب زاده در زندان میناب

#ایران - وضعیت وخیم جسمی افشین سهراب زاده در زندان میناب 







بنا به گزارش خبرگزاریها زندانی سیاسی زندان میناب افشین سهراب زاده از لحاظ جسمی و سلامتی در وضعیت خطرناکی قرار دارد. افشین هفته گذشته کاهش فشارخون داشته و چندین بار از هوش رفته است. در این وضعیت همبندیهای وی با اصرار خواهان انتقال او به بهداری زندان شدند ولی مسوولین زندان به بهانه نبودن امکانات از فرستادن این زندانی مبتلا به سرطان به بهداری جلوگیری کردند. در یک عمل غیرانسانی یکی از کارمندان بهداری در روز چهارم فروردین به این بیمار از پشت میله های زندان بصورت ایستاده آمپول تزریق کرده است.
در روز بعد با وخیم تر شدن حال این زندانی که دچار ادرار خونی و استفراغ شدید بوده است او را به بیمارستان میناب اعزام کردند ولی پس از 24 ساعت بدون درمان مناسب به زندان برگردانده شد. 
لازم به ذکر است که مسوولین بهداری زندان میناب اعلام کرده اند که افشین سهراب زاده برای معالجه می بایست در یکی از بیمارستانهای مجهز تهران یا شیراز بستری شود . 
در یک سال گذشته افشین سهراب‌زاده چندین بار به بیمارستانهای تهران، بندرعباس، شیراز و کرمان منتقل شده و هر بار به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه‌های درمان به زندان میناب بازگردانده شده است. افشین سهراب زاده اواخر مهر ماه ۹۴ به زندان اوین در تهران منتقل شد و به مدت ۴ ماه در اندرزگاه ۷ سالن ۱۲ زندانی بود.
خانواده این زندانی سیاسی بارها برای معالجه وی در بیرون از زندان درخواست مرخصی استعلاجی کرده اند ولی مسوولین زندان موافقت نمی کنند و جان او در معرض خطر جدی قرار گرفته است.
در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر