۱۳۹۵ فروردین ۵, پنجشنبه

زندانی سیاسی ایرج حاتمی در یازدهمین روز اعتصاب غذا وصیت نامه خود را نوشت : یا مرگ یا سالن 12

 #ایران - زندانی سیاسی ایرج حاتمی در یازدهمین روز اعتصاب غذا وصیت نامه خود را نوشت : یا مرگ یا سالن 12


روز پنجشنبه پنجم فروردین ماه؛ مردانی رییس زندان رجایی شهر به زندانی سیاسی ایرج حاتمی که در یازدهمین روز اعتصاب غذای خود در اعتراض به جابجایی همراه با ضرب و شتم بسر می برد؛ پیشنهاداتی از قبیل جابجایی به بند 10 زندان و یا دادن اتاق اختصاصی به وی و یا دادن مرخصی  به وی داده  و از او خواسته است تا اعتصاب غذایش را بشکند.
مردانی به ایرج حاتمی گفته است این جابجایی به دستور قاضی نظامی صورت گرفته است در حالیکه قاضی پرونده اعلام کرده است جابجایی ربطی به ما  نداشته و زندان این انتقال را انجام داده است. 
ایرج حاتمی نیز در پاسخ به این پیشنهادات سخیف رییس زندان وصیت نامه خود را نوشته و اعلام کرده است یا مرگ یا انتقال مجدد به سالن 12زندان بایستی انجام شود و هیچیک از پیشنهادات مردانی را قبول نکرده است.
لازم به ذکر است که تعدادی از زندانیان سیاسی حدود سه هفته پیش نامه ای در حمایت از احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران نوشته و خواستار تمدید مآموریت وی شدند. پس از این نامه؛ مسوولین زندان رجایی شهر زندانیان سیاسی فرید آزموده؛ ایرج حاتمی و بهزاد ترحمی را تهدید کردند که آنها را به بند زندانیان عادی که پیش از این نسبت به جان آنها در این بندها سوء قصد شده بود می فرستند. بدنبال آن با یک یورش وحشیانه و ضرب و شتم این زندانیان را به بند زندانیان جرائم عادی منتقل کردند. ایرج حاتمی و فرید آزموده از آن تاریخ دست به اعتصاب غذا زدند و اینک در یازدهمین روز اعتصاب غذای خود بسر می برند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر