۱۳۹۵ فروردین ۲, دوشنبه

تبریک نوروزی و تشکر و قدردانی زندانی سیاسی سعید حسین زاده از هموطنان برای حمایت از وی

#ایران - تبریک نوروزی و تشکر و قدردانی زندانی سیاسی سعید حسین زاده از هموطنان برای حمایت از وی 



زندانی سیاسی سعید حسین زاده که پیش از عید پس از اعتصاب بیست روزه در اعتراض به عدم رسیدگی به بیماری و کارشکنی در مرخصی استعلاجی و آزادی اش به مرخصی آمده است در نامه ای از همه دوستان و همراهان برای حمایت ایشان از وی تشکر و قدردانی کرده و عید نوروز را تبریک گفته است. وی همچنین اعلام کرد که برخی عوامل تلاش دارند که وی را با وجود بیماریهای سختی که دچار آن است به زندان برگردانند در حالی که وی نیاز مبرم به رسیدگی پزشکی و بستری شدن در بیمارستان و عمل جراحی دارد. 
متن پیام نوروزی  وی در زیر آمده است:

به نام خداوند مهر و راستی
اول از همه وظیفه خود می‌دانم که از تمامی نزدیکان، دوستان، همراهان، و آن تعداد از مقامات و مسئولینی که در این یک‌سال و نیم به هر نحوی مرا حمایت کردند تا قادر باشم مقابل ظلم ایستادگی کنم، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و فرا رسیدن نوروز را به شما تبریک گویم که به تنهایی هرگز قادر نبودم این فشارها و آزارهای جسمی و روحی را تحمل کنم.

امیدوارم که در آینده نزدیک روزی برسد که دیگر هیچ انسانی به خاطر فعالیت‌های خیریه، مدنی و فرهنگی و یا به خاطر اعتقاداتش بازخواست نشود

از یک اندیشه که آید از درون
صد جهان گردد به یک دم سرنگون

متاسفانه برخی عوامل سعی در بازگرداندن من به زندان دارند، آن‌هم در شرایطی که به علت آسیب‌دیدگی‌ها و بیماری‌هایم خصوصا مشکلات تنفسی، قلبی و آسیب‌های روماتیسمی – مفصلی لازم است هر چه سریع‌تر بستری شده و تحت درمان و عمل جراحی قرار گیرم.

بدانید که «هر خونی، خون‌خواهی دارد و هر حقی حق‌خواهی.»

خانمان سوز بود آتش آهی، گاهی
ناله‌ای می‌شکند پشت سپاهی گاهی

محمدسعید حسین‌زاده موحد
۲۹/۱۲/۱۳۹۴

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر