۱۳۹۴ اسفند ۲۹, شنبه

پیام تبریک نوروزی زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار و تبریک به دوستان و هموطنان

 #ایران - پیام تبریک نوروزی زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار و تبریک به دوستان و هموطنان 



زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار تبریک زیبایی به مناسبت عید نوروز از زندان رجایی شهر برای هموطنان فرستاده است. وی در این پیام تبریکات خود را به آرتین فرزند زندانی در حال اعتصاب فرید آزموده و خانواده ایرج حاتمی زندانی در حال اعتصاب دیگر و همچنین دیگر زندانیان و هموطنان می فرستد. 

متن پیام نوروزی:
29 اسفند 1394 یک روز مانده به رسیدن سال جدید... چندمین سال است که در حبس به سر می برم؟
حس و حالی نسبت به عید باستانی نوروز ندارم و فقط از روی تقویم می دانم که سال جدید رسیده، به هر حال باید تبریک گفت...

تبریک به آرتین کوچولوی عزیزم فرزند فرید آزموده دوست و رفیق همیشگی که در حال حاضر در بندهای عادی و مخوف زندان گوهردشت در اعتصاب به سر می برد و تبریک به فرید که نشکست در مقابل سلول انفرادی، بازجویی، شکنجه و ایستاده تا از آرتین فریدی دیگر بسازد و فریدها تکثیر می شوند تا ایران عزیزمان تنها نماند.
تبریک به خانواده ایرج حاتمی دوست شجاع خود که او هم در اعتصاب غذا در بندهای مخوف در بدترین شرایط برای احیای حق خود ایستاده و عیدی این رژیم ظلم به خانواده ایرج زجر و عذاب مضاعف برای پدر یک خانواده بود.
تبریک به امیر امیرقلی دوست قهرمان که با شنیدن خبر حکم صادر شده از سوی بیدادگاه انقلاب برای او و محکوم کردن امیر به 21 سال حبس قلب ما دوستان امیر را به درد آورد و تبریک به تو که پا را فراتر از وطن خود گذاشتی و در هر جای این دنیا که ظلمی به مظلومی دیدی مشت خود را گره زدی و فریاد آزادی و آزادگی را سر دادی. و امیر جان خوب بودن هزینه دارد باز هم تبریک به تو که پیروزی در یک قدمی تو است. تبریک به تمام دوستان در بندم و خانواده های آنها و در سال نو یادی از بزرگ مردان این مرز و بوم می کنم که برای ایران عزیزمان شجاعانه جنگیدند و مظلونانه توسط ظالمان جمهوری اسلامی به دارآویخته شدند.
و تبریک می گویم به مادرم، مادر دل نگران، مادر بی خبر از فرزند، مادری که پس از ماه ها اجازه 5 دقیقه صحبت تلفنی با فرزند خود را پیدا کرد که آن هم توسط عوامل حفاظت اطلاعات زندان گوهردشت از آن محروم شد. 
عیدی این مادر و فرزند شد تشکیل پرونده جدید به اتهام توهین به رهبری و درگیری با ماموران دولت، حکم و حبس دیگر و تمدید چند سال دیگر این دوری فرزند و تنها عشق زندگیش یعنی مادرش.
و درخواستی دارم از شما مردم عزیز که اگر مادرم را دیدید بگویید که همین است کمی دیگر تحمل کند پیروزی پاداش صبر و استقامت ماست بزودی.
تبریک به خلق شجاع ایران همیشه شاد، پیروز و سربلند باشید برادر و فرزند کوچک شما تا آخرین نفس ایستاده و من قطره ای هستم در دریای بیکران عزم و اراده فرزندان میهنم که برای آزادی ایران از هر آنچه داشتند دل کندند و گذشتند تا مردانه بایستند و امروز به من و تمام هم وطنانم درس آزادگی بدهند و تبریک به خانواده های شهدای زندانی غلامرضا خسروی، محسن دگمه چی، منصور رادپور، شاهرخ زمانی، ستار بهشتی، افشین اسانلو...

مسعود عرب چوبدار زندانی سیاسی زندان گوهردشت( رجایی شهر کرج )

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر