۱۳۹۶ شهریور ۱۹, یکشنبه

در حال مرگ بودن یک زندانی بیمار در تهران بزرگ مسئولین زندان تهران بزرگ یک زندانی بیمار را در حالت اغما‌‌ء رها کرده اند و هر آن احتمال مرگ این زندانی وجود دارد. بر اساس گزارشهای رسیده به کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ طی چند روز اخیر یک زندانی بنام افلاطونی که در تیپ 2 بند شماره 8 زندان تهران بزرگ محبوس است؛ بدلیل بیماری شدید دیابت و بالا بودن قند خون به حالت اغماء‌ رفته و هیچ کدام از دست اندرکاران زندان برای اعزام وی به بیمارستان اقدامی بعمل نمیاورند. این زندانی که حدودا 43 ساله است هم اکنون دچار نابینایی چشم گشته و حتی توان تحرک ندارد، وضعیت وی بصورتی است که هیچ کاری نمیتواند انجام بدهد و زندانیان هم سلولی اش به وی رسیدگی میکنند و معتقدند در صورتیکه این وضعیت ادامه پیدا کند وی ممکن است به زودی فوت کند. مسئولین این زندان به بهانه اینکه یک یا دو زندانی در حال اعزام به بیمارستان طراحی فرار کرده بودند بعد از این وضعیت از اعزام بیماران به بیمارستان تا اطلاع ثانوی خودداری میکنند. در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید telegram.me/NoToPrisonNoToExecution #زندانی #تهران_بزرگ #زندان #مرگ

#حقوق_بشر #ایران - در حال مرگ بودن یک زندانی بیمار در تهران بزرگ


مسئولین زندان تهران بزرگ یک زندانی بیمار را در حالت اغما‌‌ء رها کرده اند و هر آن احتمال مرگ این زندانی وجود دارد.
بر اساس گزارشهای رسیده به کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ طی چند روز اخیر یک زندانی بنام افلاطونی که در تیپ 2 بند شماره 8 زندان تهران بزرگ محبوس است؛ بدلیل بیماری شدید دیابت و بالا بودن قند خون به حالت اغماء‌ رفته و هیچ کدام از دست اندرکاران زندان برای اعزام وی به بیمارستان اقدامی بعمل نمیاورند.
 این زندانی که حدودا 43 ساله است هم اکنون دچار نابینایی چشم گشته و حتی توان تحرک ندارد، وضعیت وی بصورتی است که هیچ کاری نمیتواند انجام بدهد و زندانیان هم سلولی اش به وی رسیدگی میکنند و معتقدند در صورتیکه این وضعیت ادامه پیدا کند وی ممکن است به زودی فوت کند. 
مسئولین این زندان به بهانه اینکه یک یا دو زندانی در حال اعزام به بیمارستان طراحی فرار کرده بودند بعد از این وضعیت از اعزام بیماران به بیمارستان تا اطلاع ثانوی خودداری میکنند. 


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#زندانی #تهران_بزرگ #زندان #مرگ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر