۱۳۹۶ مهر ۶, پنجشنبه

آخرین خبرها از ارژنگ داوودی در زندان زابل

#حقوق_بشر #ایران - آخرین خبرها از ارژنگ داوودی در زندان زابل 



زندانی سیاسی ارژنگ داوودی پس از ضعف جسمی شدید در زندان زابل به بیمارستان منتقل شده است.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه زندانی سیاسی ارژنگ داوودی به دلیل مشکلات جسمی از جمله تغییر ناپایدار فشار و قند خون به بیمارستان امیرالمومنین این شهر منتقل شد.
علت بیماری این زندانی مشخص نیست به همین دلیل به دستور پزشکان نامبرده در بیمارستان مذکور تا اطلاع ثانونی بستری خواهد ماند تا آزمایشات لازم از او گرفته شود.
زندانی سیاسی ارژنگ داوودی از شهریور ماه در حمایت از زندانیان سیاسی اعتصابی زندان رجایی شهر و در همراهی با آنها اقدام به اعتصاب غذا کرده بود.
آقای ارژنگ داوودی  که پیش تر به اعدام محکوم شده بود در روزهای پایانی سال ۹۴ حکم اعدام اش به ۵ سال حبس تعزیری همراه با تبعید به زندان زابل کاهش یافت. او مهرماه همان سال از زندان رجایی شهر به زندان زابل تبعید شد.
لازم به یادآوری است ارژنگ داوودی زندانی سیاسی سالخورده که محکومیت ۱۰ ساله اول خود را به پایان رسانده، طی تحمل دوران محکومیت در احکام دیگری به ۲۰ سال و ۸ ماه زندان و سپس از سوی شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج به اتهام هواداری و فعالیت موثر در پیشبرد اهداف سازمان مجاهدین خلق در زندان به اعدام محکوم شده بود.

 در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#زندانی_سیاسی #اعدام #زندان #زابل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر