۱۳۹۶ شهریور ۲۸, سه‌شنبه

ضرب و شتم زندانی محکوم به اعدام به دستور مسئولین زندان رجایی شهر

 #حقوق_بشر #ایران - ضرب و شتم زندانی محکوم به اعدام به دستور مسئولین زندان رجایی شهر



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام به نقل از فعالین حقوق بشر و دمکراسی یک زندانی به نام محمد عزیزی در اوائل شهریورماه؛ پس از یک درگیری با باندهای مواد مخدر داخل زندان که مستقیما زیر نظر مسئولین زندان رجایی شهر فعالیت می کنند به زیر هشت برده شد.
این زندانی توسط یکی از زندانبانان به نام کاویانی به شدت با باتوم مورد ضرب و شتم  قرار گرفت به طوریکه  سر و دست وی براثر ضربات باتوم شکسته و همچنین به دلیل ضربات وارده بر سر تمرکز و تعادل خود را تا حد زیادی از دست داده است . 
این زندانی علیرغم وخامت حالش و با وجود شکستگیها از ناحیه سر و درست تا کنون مورد درمان قرار نگرفته و هیچ اقدامی جهت درمانش انجام نشده است. شکایت ها و پیگیریهای مکرر خانواد محمد عزیزی نیز تا به حال بی نتیجه مانده است .
 ضرب و شتم این زندانی به دستور مسئول حفاظت زندان، بازرسی زندان، مدیر داخله و مردانی رئیس زندان رجایی شهر و در مقابل چشمان آنها  صورت گرفت.

 محمد عزیزی متولد سال ۱۳۵۸ ، متاهل و دارای ۳ فرزند در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ دستگیر شده است و حدود ۶ سال است در زندانهای قزلحصار و رجایی شهر زندانی می باشد و در حال حاضر در  سالن ۱۹بند ۷ زندان رجایی شهر در انتظار حکم اعدام است. 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#رجایی شهر #اعدام #زندانی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر