۱۳۹۶ مهر ۱, شنبه

محرومیت زینب جلالیان از ملاقاتهای هفتگی با خانواده‌اش در زندان خوی

#حقوق_بشر #ایران -  محرومیت زینب جلالیان از ملاقاتهای هفتگی با خانواده‌اش در زندان خوی



زندانی سیاسی زندان خوی زینب جلالیان از تداوم بیماری و قطع ملاقات هفتگی‌اش توسط اداره حفاظت زندان خبر داد.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛زینب جلالیان مصاحبه ای کوتاه با شبکه حقوق بشر کردستان داشت. 
این زندانی سیاسی کُرد که در دهمین سال حبس خود به سر می‌برد در یک گفتگوی کوتاه گفت: 
«مدتی پیش استعمال زیاد مواد مخدر در داخل بند، اعتراض کتبی و شفاهی من را در پی داشت. اما نه تنها به اعتراض من رسیدگی نشد بلکه در پاسخ به این اعتراض، افرادی به سماور داخل اتاق، مواد مخدر و حتی ادرار اضافه کرده بودند.پاسخ آنها به همین بسنده نکرد و در اقدامی کاملاً غیرقانونی، من را از ملاقات با خانواده ام محروم کردند».
این زندانی سیاسی همچنين درباره اعتصاب دارویی خود گفت:
 «چندین بار جهت مداوا درخواست کردم که به بیمارستان خارج از زندان منتقل شوم اما نه تنها در این راستا اقدامی صورت نگرفت بلکه مسئولین زندان در اقدامی غیرانسانی، نامه هایی جعلی مبنی بر مراجعه مکرر من به بخش درمانی را در یکی از برنامه های تلویزیونی پخش کردند».
زینب جلالیان در خصوص آخرین وضعیت سلامتی‌اش می افراید:
 «وضعیت چشمانم همان وضعیت قبلی است با این وجود، قطره ای که قبلا برای درمان ناخنک چشمانم در اختیارم گذاشته شده بود دیگر مصرف نمی کنم. اگر قبلا تنها در طول شب با مشکل برفک در دهانم مواجه بودم اکنون طی روزها نیز با چنین مشکلی مواجهه هستم.»

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#خوی #زندانی _سیاسی #ملاقات  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر