۱۳۹۷ تیر ۲, شنبه

فراخوان پدرکودک مجرم محمدرضا حدادی برای نجات جان فرزندش


آقای حدادی پدر زندانی محکوم به اعدام محمدرضا حدادی روز شنبه 2 تیر ماه در یک پیام صوتی با نگرانی از وخامت حال فرزندش که از تخت بیمارستان به زندان برگردانده شده است؛ گفت : به مادر و برادر محمدرضا اجازه ملاقات در بیمارستان نداده اند و محمدرضا را در همان وضعیت وخیم بیماری به زندان برگرداندند. وی دراین پیام  از همه سازمانهای حقوق بشری و فعالین حقوق بشر برای نجات جان فرزندش تقاضای کمک کرد.

به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ زندانی محکوم به اعدام محمدرضا حدادی جمعه شب اول تیر ماه؛ بدلیل وخامت حال و خونریزی شدید معده بعد از مدتها از زندان به بیمارستان منتقل شد.
 صبح روز شنبه دوم تیر ماه مادر و برادر محمدرضا پس از اطلاع از وخامت حال وی برای ملاقات به بیمارستان  مراجعه کردند اما مامورین اجازه ملاقات این زندانی را نداده و به مادر و برادر وی گفته اند: شما آمده اید محمد رضا را فراری بدهید!!
آخرین خبر حاکیست که مامورین زندان با وجود درد و وخامت حال این زندانی؛ او را با همان وضعیت قبل از ظهر روز شنبه به زندان برگرداندند.
محمدرضا حدادی که در ۱۵ سالگی مرتکب به قتل غیرعمد شده زیر حکم اعدام ۱۵ سال است که در زندان محبوس است. وی هم اکنون در شرایط وخیم جسمی و روحی در زندان عادل آباد شیراز است و خانواده وی از وضعیت او بشدت نگران هستند.

اخبار زندان و زندانیان را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #اعدام #بازداشت #زندان #شیراز #عادل_آباد #بیمار #دستگیری #کودک_مجرم #نه_به_اعدام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر