۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۴, شنبه

نیاز زندانی سیاسی سهیل عربی به جراحی فوری و ممانعت مسئولان قضایی

زندانی سیاسی سهیل عربی پس از ضرب و شتم هفته اخیر به عمل جراحی فوری نیاز دارد. اما مسئولان قضایی و زندان تهران بزرگ مانع این امر می شوند.


به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان - نه به اعدام، بر اساس پست منتشر شده در صفحه شخصی خانم فرنگیس مظلوم (مادر زندانی سیاسی سهیل عربی) در اینستاگرام، هفته پیش سهیل عربی به قرارگاه ثارالله سپاه منتقل و به دلیل تدریس زبان فرانسه و انگلیسی مورد بازجویی قرار گرفت. به وی گفته شده که با این کار باعث ترویج کفر!!! می شود. وی سپس توسط موسی موسوی از بازجویان سپاه مورد ضرب و جرح قرار گرفته و نیاز فوری به عمل جراحی و انتقال به بیمارستان دارد.

خانم فرنگیس مظلوم در قسمتهایی از پست خود چنین نوشت:
«جان فرزندم درخطراست. هفته پیش سهیل را به قرارگاه ثارالله سپاه منتقل کردند بعنوان بازجوئی، مگرنه اینکه حکمش تائید شده، پس بازجوئی برای چه بود ؟ درآنجا توسط بازجوی سپاه آقای موسی موسوی مورد ضرب وجرح قرارگرفت. بجرم تدریس زبان فرانسه و انگلیسی مورد تمسخرواقع شد. به سهیل گفت با اینکارت مردم را به کفر تشویق میکنی.آیا سواد آموختن به زندانیان جرم است. سزای اینکار مشت زدن به بینی شکسته و باپوتین زدن به بیضه هایش است؟ بطوریکه یکی از بیضه های سهیل له شده و نیاز فوری به عمل جراحی و بستری شدن در بیمارستان است. چرا باید مانع بستری شدن سهیل باشند. میخواهند او را نیز از بین ببرند.»
مادر این زندانی سیاسی سپس می نویسد: «حتی با خرج خود خانواده ها نیز حاضر به بستری شدنشان نیستید. اینست معنای رأفت اسلامی، اینست سزای دگراندیشی. اگرخدای ناکرده بلائی سرسهیل بیاید چه کسی جوابگوی من ودخترش است. فرزندمان را به شیره جان پروردیم که حال مثل کیسه بوکس دراختیار بازجوها قراردهیم. چه کسی جواب آه جگرسوز مادران را میدهد.آیا خودتان خانواده ندارید، عزیز ندارید. بفکر روزی باشید که در روز قیامت باید پاسخگوی مادران باشید. ازشما نمیگذرم ،آه و نفرین مادران تا ابد دامنگیرتان است.»

اخبار ما را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #سهیل_عربی #زندانی_سیاسی #زندان_تهران_بزرگ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر