۱۳۹۴ دی ۵, شنبه

از فیس شعله پاکروان به مناسبت سال نو میلادی

#ایران - از فیس شعله پاکروان به مناسبت سال نو میلادی

کمی دیگر سال 2014 میلادی به پایان میرسد . با همه تلخی ها و شیرینی هایش . هر چند تلخ ترین روز و شب برای من در همین سال بود ولی نکته شیرین هم داشت . اتحاد بشریت در دفاع از حقیقت . نباید فراموش کنم که در کنار تلخی سرنوشت دخترم ، همدلی انسانهای زیادی به سویم روان شد که دریای دلگرمی را به سویم میفرستاد . نباید فراموش کنم نگاه احترام آمیز جهان را به دختری که روزی در خانه ی من زندگی میکرد .
برای خانواده ی همه ی زندانیان محکوم به اعدام ، تنها یک آرزو دارم . و آن اینکه سال 2016 سالی بدون اعدام باشد . سال اصلاح قوانین مربوط به اعدام و سلب حیات . ناگفته پیداست که دست یافتن به چنین آرزویی همت سراسری میخواهد و تلاش حقوقدانان و قانونگذاران و علما .
برای مردم جهان نیز تنها یک آرزو دارم و آن اینکه در سراسر کره ی خاکی، با هر دین و مسلکی یک شعار به مرحله ی شعور برسد تقدیس زندگی . همه انسانها باور کنند که هیچ چیز مقدس تر از زندگی انسان نیست .
سال نو میلادی مبارک .                                                                      

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر