۱۳۹۴ دی ۷, دوشنبه

خواسته های زندانی سیاسی ارژنگ داوودی زندانی سیاسی در حال اعتصاب غذا

#ایران - خواسته های زندانی سیاسی ارژنگ داوودی زندانی سیاسی در حال اعتصاب غذا 

زندانی سیاسی ارژنگ داودی روز 6 دی در بیستمین روز اعتصاب غذا بدلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شد. آقای داودی و آقای افشین بایمانی اعلام کرده اند که تا رسیدن به خواسته های خود به اعتصاب غذا و دارو ادامه خواهند داد.
 آقای داودی اعلام کرده است که علی خامنه ای مسئول مستقیم جان وی می باشد. خواسته های زندانی سیاسی ارژنگ داودی به قرار زیر می باشد :
۱ ـتضمین رفتار انسانی و برخورد قانونی طبق قانون نیم بند رژیم فقیه و اعمال  بسویه آیین نامه اجرایی سازمان زندانها درباره تمامی زندانیان اعم از  عادی ، مدنی ،عقیدتی ، امنیتی و سیاسی.
۲ ـ بازخواست و توبیخ علی اکبر میرصانعی معاون فرهنگی سازمان زندانها، مرتضی نصیری پور معاون امنیت بی دادستان تهران ( جعفری دولت آبادی ) و حاجیلو قاضی ناظر بر زندانیان امنیتی ، عقیدتی و سیاسی تحت عنوان سوء استفاده از موقعیت شغلی و فضولی در امور نامربوط ، باج گیری سیاسی در بحبوحه نمایشهای انتخاباتی رژیم فقیه ، پیش داوری عالمانه و عامدانه به منظور حق کشی نسبت به مبارزان سیاسی زندانی .
۳ ـ برخورد مقتضی با شرانگیزان مورخ ۷ و ۸ آذر در سالن ۱۲ و معرکه گیران رسانه ای مورد حمایت میرصانعی ، نصیری پور و حاجیلو.
۴ـ  رسیدگی هر چه سریع تر به پرونده متشکله توسط  اداره حفاظت اطلاعات زندان در ارتباط با ربودن گوشی موبایل N8کشف شده از اینجانب .
۵ ـ اعزام اینجانب به بیمارستان تخصصی جهت کاستن از اثرات مخرب اعتصاب غذا و دارو ناشی از زورگویی ۳ نامبرده بالا و نه بیمارستان آموزشی درمانی  ۱۰۰۰ تختخوابی تهران موسوم به بیمارستان خمینی .
۶ ـ اصلاح پرینت قضایی اینجانب که به منظور مانع تراشی در امر اعمال ماده ۱۳۴ بطرزی مزورانه دستکاری شده است .
۷ـ  تامین حداقل یک وعده در روز مواد غذایی خام لازم برای اینجانب به عنوان بیمار دیابتی به هزینه شخصی .
۸ ـ تامین به موقع کلیه داروهای ضروری به مقدار کافی و طبق نسخه پزشک زندان به هزینه زندان
۹ ـ تامین البسه و ... به غارت رفته اینجانب به لحاظ انتقال غافلگیرانه، رذیلانه و غیرقانونی توسط علیرضا بای رئیس حیله گراداره بازرسی و داریوش امیریان مدیر داخلی جنایتکار زندان رجایی شهر.
۱۰ ـ جلوگیری از ورود کالای قاچاق به زندان و برخورد یکسان با خلافکاران اعم از مسئولان و زندانیان.  برای نمونه برخورد قانونی با نجم الدین حسینی رئیس سابق بند ۲ زندان رجایی شهر که با انواع مواد مخدر از جمله هروئین دستگیر شد ولی بجای تشکیل پرونده و تحویل به مراجع قضایی که طبق قانون رژیم قطعا منجر به صدور حکم اعدام و انفصال از خدمات دولتی می گردید به لحاظ قرابت خویشاوندی با داریوش امیریان مدیر داخله زندان به زندان فشافویه منتقل و در آنجا نیز به زمره مسئولین رده بالا قرار گرفت و کماکان به کار ورود و خرید و فروش مواد مخدر مشغول است .یادآور می شود که برادر امیریان علی امیریان که مشغول آشپزخانه بود با ۱۰۰ گرم شیشه دستگیر ولی تنها به زندان قزل حصار منتقل گردید .
او همچنین در ادامه خواسته های خویش اعلام نمود:
هم میهنان ،
تنها راه چاره رهایی از شر ستمکاران زالو صفت رژیم فقیه به سرگردگی دوقلوهای به هم نچسبده رفسنجانی ـ خامنه ای فقط و فقط تلاش هماهنگ و همه جانبه برای به پیروزی رساندن انقلاب سوم  یعنی انقلاب دمکراتیک ایرانیان است .
 
در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر