۱۳۹۴ دی ۵, شنبه

عدم رسیدگی به وضعیت پرونده و وضعیت جسمی زندانی سیاسی سهیل بابادی

#ایران - عدم رسیدگی به وضعیت پرونده و وضعیت جسمی زندانی سیاسی سهیل بابادی

زندانی سیاس سهیل بابادی مدت سه سال است که در زندان رجایی شهر بلاتکلیف و منتظر رای دادگاه می باشد.وی به اتهام  توهین به رهبری و تبلیغ علیه نظام  به ۵ سال زندان محکوم شد و پس از آن پرونده جدیدی  برای او باز کردند که اتهام جدید،  اجماع و تبانی علیه امنیت ملی و توهین به رهبری می باشد. 
همسر بابادی با اشاره با نامه‌های منتشر شده از سوی سهیل بابادی میگوید: سهیل را در خرداد ۹۱ به دلیل نوشتن مطالب طنز در صفحه فیسبوکی  کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان  بازداشت کردند و از همان ابتدای بازداشت مورد آزار و اذیت و شکنجه‌های روحی بسیاری از جمله ضرب و شتم، اتهامات جنسی و خانوادگی برای تحت فشار قرار دادن هر چه بیشتر او و گرفتن اعترافات اجباری قرار دادند، تا جایی که این فشار و تهدیدها موجب شد طفل ۴ ماهه‌ای که آن زمان باردار بودم سقط شود. زمانی که خبر سقط طفل بی گناهم را از طریق تلفن به همسرم می‌دادم به دلیل آنکه تلفن من توسط اطلاعات سپاه شنود می‌شد بازجو مکالمات ما را شنیده و با ابراز خوشحالی نزد همسرم رفته بود و برای شکنجه روحی او گفته بود حتما این بچه «حرامزاده» بوده که به این سرنوشت دچار شده است. ببینید یک بازجو تا چه حد ما را تحت فشار روحی و عذاب قرار داده و امروز هم برای آزار و اذیت همسرم پرونده‌اش را در حالت بلاتکلیف قرار داده و او را به بند زندانیان عادی فرستادند. 
به گفته همسر سهیل بابادی، این زندانی سیاسی را برای آزار و اذیت به بند زندانیان عادی منتقل کرده‌اند. وی حدود ۹ ماه را در انفرادی‌های ۲الف و سپس در بند ۳۵۰ اوین گذارنده است و بعد از آن به تبعیدگاه رجایی شهر منتقل شده است.
وی دارای بیماری کلیه بوده و تنها یک بار برای درمان اورژانس به بیمارستان اعزام شده و وضعیت جسمی وخیمی دارد. 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر