۱۳۹۴ اسفند ۱۹, چهارشنبه

فرزند 15 ساله زندانی سیاسی خالدحردانی از ایران خارج شد

 #ایران - فرزند 15 ساله زندانی سیاسی خالدحردانی از ایران خارج شد


فرزند ۱۵ساله خالد حرداني زندانی سیاسی پس از تحمل سالها شكنجه از ايران خارج شد
 ولید حردانی فرزند خالد حردانی زندانی سیاسی زندان رجایی شهر ٫15 سال پیش در زمانی متولد شد که مادرش بتازگی از زندان آزاد شده و پدرش زیر شکنجه و بازجویی بود. ولید نزد مادربزرگش بزرگ شد چرا که مادرش تنها چند هفته پس از تولد وی مجددا دستگیر و روانه زندان اوین شد. 
وی در شرایطی بزرگ شد که پدرش حکم اعدام داشت. دوتن از داییهایش فرهنگ و شهرام پورمنصوری دارای حکم اعدام بودند و عمویش رسول حردانی 22 سال حکم گرفته بود. حتی مادربزرگ وی که زنی سالخورده بود مدت 18 ماه در زندان اوین بود و ولید کوچک تمامی افراد خانواده اش را در زندان اوین و پشت شیشه های اتاق ملاقات می دید. وقتی بزرگتر شد فهمید که بازجویان پدرش وی را تهدید میکرده اند که اگر همکاری نکند او را خواهند کشت. این تجاربیست که پسر 15 ساله یک زندانی در کودکی و نوجوانی اش تجربه کرده است. روزهایی سخت ٫دور از پدر و اقوام و روزهایی که محروم از دیدار پدر حتی پشت میله ها و شیشه های زندان گذرانیده است.  
ولید جوان حال که از کشور خارج شده بیاد می آورد که پدرش بارها از آرزوهای پدری برای فرزندش برای او سخن میگفت : در ايران با وجود اين حكومت ظالم و ديكتاتوری آينده اي براي تو و هم نسل هاي تو نخواهد بود زيرا اينها دشمنان واقعي جامعه و انسانيت هستند من دوست داشتم تو در كشوري بدنيا مي آمدي كه درآن آزادي باشد و جوانان بخاطر آزادي هاي كوچك متحمل درد و رنج ، شكنجه ، زندان و اعدام نشوند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر