۱۳۹۸ شهریور ۲۱, پنجشنبه

پیام تسلیت زندانیان سیاسی دکتر ناصر فهیمی، سهیل عربی و حمید کاشانی


پیام تسلیت زندانیان سیاسی دکتر ناصر فهیمی، سهیل عربی و حمید کاشانی
درپی مرگ دردناک خانم سحر خدایاری سه تن از زندانیان سیاسی پیام تسلیتی به این مناسبت نوشتند. زندانیان سیاسی سهیل عربی و حمید کاشانی و دکتر ناصر فهیمی در بیانیه خود پس از ابراز تسلیت مرگ او را سند دیگری از جنایت و بی عدالتی آشکار دانستند.

لازم به ذکر است که آقای حمید کاشانی داور لیگ برتر فوتسال ایران است که هم اکنون در بند ۸ زندان اوین محبوس است.

پیام تسلیت زندانیان سیاسی دکتر ناصر فهیمی، سهیل عربی و حمید کاشانی

ما زندانیان سیاسی اسیر در بند ۸ زندان اوین مورخ ۲۰شهریورماه ۹۸، مرگ دردناک خانم سحر خدایاری (دختر آبی) را به خانواده محترم وی و تمام مردم شریف و ورزش دوست ایران تسلیت عرض می‌نماییم.

این سندی دیگر از بی عدالتی و جنایت های آشکار رژیم آخوندی ایران است. حکومتی که با نقض تمامی قوانین حقوق بشر و جلوگیری از هرگونه آزادی های مشروع اجتماعی از جمله ورود بانوان به استادیوم فوتبال، ایجاد خفقان و بازداشت‌های مغرضانه و خصمانه، باعث چنین حوادث تلخ و مرگ جوان ها و عزیزان مردم می شود، حکومتی که ثروت ملی مردم را غارت برده و در راههای تروریستی در کشورهای دیگر هزینه می کند، زندگی و معیشت مردم را نابود کرده فقر و تنگدستی را برای مردم به ارمغان آورده است، با تمام دنیا دشمنی می ورزد، جنگ افروزی و کشتار می نماید، اقتصاد جامعه را ویران کرده، ظلم و بی عدالتی را پیشه نموده و صدها مورد دیگر از جنایات این رژیم علیه مردم آزادی خواه ایران است.

نظام آخوندی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جامعه ایران را به عمد ورود بانوان به مکانهای ورزشی جهت حمایت از ورزشکاران جلوه می‌دهد تا از این طریق، زنان جامعه ایران برای سایر حقوق حقه اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خویش سر بلند نکنند.

ننگ و نفرین بر این حکومت ظالم

زندانیان سیاسی بند ۸ زندان اوین

دکتر ناصر فهیمی، سهیل عربی و حمید کاشانی

۲۰ شهریورماه ۹۸

به کانال نه به زندان نه به اعدام در تلگرام بپیوندید

#زندانی_سیاسی
 #ایران
#زندانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر