۱۳۹۸ شهریور ۲۵, دوشنبه


جلوگیری از اعزام زندانی سیاسی سعید شیرزاد به بیمارستان

از اعزام زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج سعید شیرزاد به بیمارستان ممانعت به عمل آمد. به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام روز یکشنبه ۲۴ شهریورماه ۹۸ از اعزام سعید شیرزاد، به بیمارستان به دلیل امتناع از پوشیدن لباس زندان جلوگیری شد.
روز یکشنبه ۲۴ شهریور پس از ماهها پیگیری از دادستانی قرار بود به بیمارستان اعزام شود ولی علیرغم نوبت قبلی و پرداخت هزینه ها از طرف خانواده، از اعزام وی جلوگیری به عمل آمد.

این بهانه تراشی مسئولین در حالی صورت گرفته است که سعید شیرزاد به دلیل مشکلات جسمی از مدتها قبل نیازمند رسیدگی پزشکی بوده و تاکنون با بی توجهی مسئولین مواجه شده بود. روز یکشنبه به‌رغم تعیین وقت قبلی جهت اعزام به بیمارستان تنها به دلیل مخالفت با خواسته غیر قانونی مبنی بر پوشیدن لباس زندان، از انتقال به بیمارستان محروم شد.

شایان ذکر است که پیش از این پس از انجام سونوگرافی مشخص شده بود هر دو کلیه‌ این زندانی به شدت آسیب دیده و نیازمند رسیدگی پزشکی است. این زندانی علاوه بر مشکلات کلیوی به دیسک کمر، اسپاسم عضلات کمر و تنگی کانال نخاعی مبتلا بوده و سال گذشته نیز از ناحیه کتف راست دچار شکستگی شده است. با این حال علیرغم تجویز فیزیوتراپی توسط پزشکان و نیاز به درمان تاکنون با بهانه تراشی و بی توجهی مسئولین زندان مواجه شده است.

به کانال نه به زندان نه به اعدام در تلگرام بپیوندید
#زندانی_سیاسی 
#ایران 
#زندانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر