۱۳۹۸ شهریور ۳۰, شنبه

اعلام اعتصاب غذای سهیل عربی و حمید کاشانی در اعتراض به ادامه بازداشت خانم فرنگیس مظلوم


اعلام اعتصاب غذای سهیل عربی و حمید حاج جعفر کاشانی

زندانیان سیاسی سهیل عربی و حمید حاج جعفر کاشانی از زندان اوین در اعتراض به ادامه بازداشت خانم فرنگیس مظلوم دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام زندانیان سیاسی محبوس در زندان اوین سهیل عربی و حمید حاج‌جعفر کاشانی طی پیامی در اعتراض به زندانی بودن و بلاتکلیفی فرنگیس مظلوم (مادر سهیل عربی) در زندان اوین اعلام اعتصاب غذا کردند.
متن این پیام بشرح زیر است :
صدای اعتراض مارا بشنوید. ما از درون این محبس صدای اعتراض شما را شنیدیم. رژیم جور و جهل را نمی خواهیم. ما زندانیان سیاسی محبوس در اوین نیز با اقدام به اعتصاب غذا همراه با مخالفان دیکتاتوری می شویم و خواهان سرنگونی ضحاک زمانه هستیم. به هر سو که می نگریم فقر، تضاد طبقاتی، ظلم به مردم را مشاهده می کنیم و هر آیینه سکوت به معنی هم دستی با ستمگران است. سحر خود را به آتش کشید، فرنگیسها فریاد کشیدند و ما نیز با اعتصاب غذا می‌خواهیم خواب از سر جماعت بپرد. دژخیمان، مزدوران رژیم ارتجاع زادگاهمان را ویران کردند. مردم ما رنج و عذابی چهل ساله را تحمل کردند و حال وقت رهایی است. آری، ما از سحر، ستار، غلامرضا، محمد، وحید و مصطفی، صانع ها، علیرضاها آموختیم ایستاده مُردن به زِ تحمل ظلم بوده و هست.
اینجانبان سهیل عربی، حمید حاج‌جعفرکاشانی خواهان آزادی بی قید و شرط فرنگیس مظلوم و سایر زندانیان سیاسی هستیم و بدینوسیله اعتصاب خود را به مردم آزادی خواه جهان اعلام می کنیم.
سهیل عربی – حمید کاشانی
شهریور ماه ۹۸
زندان اوین

به کانال نه به زندان نه به اعدام در تلگرام بپیوندید

#ایران  #زندانی_سیاسی
#سهیل_عربی
#فرنگیس_مظلوم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر