۱۳۹۸ شهریور ۲۷, چهارشنبه



محسن اسدی، استاد دانشگاه یزد بارد دیگر بازداشت شد
محسن اسدی استاد دانشگاه یزد که چندی پیش در تاریخ ۹ مردادماه ۹۸ از زندان آزاد شده بود مجددا توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام روز شنبه ۲۳ شهریور ماه ۹۸ محسن اسدی استاد دانشگاه یزد هنگام خروج از منزل شخصی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.

وی که در تاریخ ۹ مرداد با پایان محکومیت یک ماهه‌اش آزاد شده بود مجددا در ارتباط با پرونده دیگری که علیه او گشوده شده است بازداشت شد.

محسن اسدی، مدرس باستان‌شناسی و میراث فرهنگی در دانشگاه یزد می‌باشد. وی برادر زندانی سیاسی مجید اسدی است که در تاریخ ۳۰بهمن ۱۳۹۵ بازداشت شد.

این زندانی در تیر ماه ۹۷ به شش سال حبس تعزیری و دو سال تبعید به برازجان در استان بوشهر به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق اجتماع و تبانی و تبلیغ علیه نظام محکوم شد.

شایان ذکر است که پیش از این روز یکشنبه ۵ خردادماه ۹۸ نیروهای امنیتی، اقدام به بازداشت محسن اسدی در محل کار وی در شهر یزد کرده بودند. نیروهای امنیتی پس از بازداشت به منزل این استاد دانشگاه رفته و ضمن تفتیش محل، اقدام به ضبط تعدادی از لوازم شخصی از جمله لپ تاپ و کامپیوتر وی کردند.

به کانال نه به زندان نه به اعدام در تلگرام بپیوندید
#زندانی_سیاسی
#ایران 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر