۱۳۹۴ فروردین ۸, شنبه

نظام ولايت در يمن دار و ندارش را باخت و دچار يك اشتباه محاسبه بزرگ شد!




نظام ولايت در یک اشتباه محاسبه استراتژیک با پرداخت ميلياردها دلار از كيسه ي مردم محروم ايران ، هر چند كه  یمن را از طریق نیروهای دست نشانده اش  به آتش کشید ولي بالاخره با اتحاد كشورهاي خليج تمام سرمايه گذاري هايش در اين سرزمين را بر باد داد!
حال ديگر همه دريافته اند كه آبشخور بنيادگرايي نظام متحجر جمهوري اسلامي است.  
اهرم‌هایی مانند حوثی‌ها در یمن، حزب الشیطان در لبنان، نیروی تروریستی بدر و شبه نظامی در عراق، دخالت‌های مستقیم نیروی تروریستی قدس در سوریه برای حفظ دیکتاتوری بشار اسد خونریز و حمایت از گروه‌های تروریستی مانند داعش، عصائب الحق و کتائب و راه اندازی نیروی جدید دیگری در یمن به نام انصارالله، ابزارهای دیکتاتوری ولی فقیه برای پیشبرد این سیاست در منطقه است.
جهت اطلاع ، حوثی‌ها یا همان انصار الله می‌باشند که در اصل از مریدان خامنه اي هستند.  حسین بدرالدین الحوثی که از وی بعنوان رهبر و پایه گذار حوثي هاست،  جز پيروان خميني و خامنه  بوده است . كه در سال2004 كشته شد و ادامه دهندگان راه او با نظام حاكم بر ايران ارتباطاتشان را ادامه دادند.
طرح خامنه ای برای اشغال یمن که بواقع براه انداختن آتشی دیگر در منطقه بحرانی خاورمیانه بود سرانجام طی روزهای گذشته با واکنش و اقدام مشترک 10كشور عربي به فرماندهي عربستان  روبرو شد و به ناگهان سرمايه گذاري نظام ولايت را نابود و سران نظام را آچمز کرد. برای مثال کشورهای مصر، عربستان، کویت، ترکیه، اردن و همچنین حاشیه خلیج فارس در یک برنامه مشترک در شرم الشیخ حمایت خود را از حملات ائتلاف منطقه ای علیه نیروهای دست نشانده نظام حاكم بر ايران در یمن اعلام کردند.
سران نظام که اصلاً و ابداً انتظار چنین واکنشی از سوی کشورهای منطقه ای را نداشتند، در نخستین موضعگیری ها ضمن ابراز وحشت و هراس، دست به سیاست شانتاژ و تهدید زدند و براي كشورهاي عربي خط و نشان كشيدند!  
هر چند كه ديگر كلاه اين نظام وا رفته پشمي برايش نمانده و جامعه ي بين المللي هم از اقدام كشورهاي عربي استقبال كردند.و ساير كشورها نيز با پيامي به خامنه اي وروحاني تاكيد كردند كه پايش را از عراق و سوريه نيز بيرون بكشد و تجاوز و خونريزي را كنار بگذارد. اين آغاز يك پايان براي نظامي است كه با ايجاد بحران در منطقه ميخواهد به حاكميت ضد ايراني خود ادامه دهد.  
نتيجه آنكه ميشود نظام بنيادگرا را به عقب راند و نابودي همه ستمگران تاريخ كه به اسم دين و مذهب مردم را سركوب ميكنند در تقدير است و دير نيست روزي كه آزادي در كشور اسيرمان ايران سايه گستر شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر