۱۳۹۳ اسفند ۲۳, شنبه

صبح رهايي نزديك ميشود به اين ايمان داشته باشيد .....




سقوط شتابان نظام خودكامه نزديك است
همانطور كه هر روز در جرايد و رسانه هاي درون نظام شاهد هستيد ، باند دلواپسان وابسته به خامنه و باند دل آرامان وابسته به رفسنجاني و روحاني هر روز همديگه رو تهديد ميكنن و دست هم رو در دزدي ها و اختلاسهاي نجومي رو كرده و حتي قتل هايي كه در دوره ي اونها اتفاق افتاده رو به رخ همديگه مي كشند!
بطور مثال رحمانی فضلی وزیر کشور دولت روحانی، روز دوم اسفند ماه جاری در یک همایش مربوط به‌ باصطلاح مبارزه با مواد مخدر کلید زد؛ هنگامی که گفت پول کثیف حاصل از قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا، وارد حوزه سیاسی و انتخابات و ساختار قدرت در رژیم شده است. وی همین حرفها را همان شب در تلویزیون هم تکرار کرد که ولوله بسیاری در رژیم به‌پا کرد و در رسانه‌های خارجی هم انعکاس زیادی یافت. وی 10روز بعد مجدداً همین اظهارات را تکرار کرد و این نکته را روشن کرد که این فاشگویی‌ها یک امر ادامه‌دار و برنامه‌ریزی شده است؛ به‌خصوص توسط مهره‌های دیگری پیگیری شده است.
حالا بايد پرسيد كه اگر‌ چه سران اين نظام همگي بي آبرو هستند ، اما آیا این دست روكردن ها، به‌هر حال ضربه‌یی سنگین به آن محسوب نمی‌شود؟
 آیا این جریان، رژیم را بیش از پیش در معرض خشم و نفرت مردمی که زیر فشارهای اقتصادی دارند خرد می‌شوند، قرار نمی‌دهد ؟ پس چرا وزیر کشور رژیم به چنین اقدامی دست می‌زند؟
پاسخ این است که البته این ضربه‌یی جدی و سنگین برای رژیم محسوب می‌شود، ولی پولی که در میان است و دعوا بر سر آن جریان دارد و همچنین قدرتی که لازم و ملزوم این ثروت است هم بسیار کلان می‌باشد. ابعاد غارت چنان است که خود خامنه‌ای هم می‌گفت آدم وقتی خبرهایش را می‌شنود، سرش گیج می‌رود! در نتیجه، تنازع باندها، هم‌چون رقابت باندهای مافیایی، هم تنازع برای ثروت و قدرت بیشتر و هم تنازع برای بقاست، هم‌چون قانون جنگل، اگر تو او را حذف نکنی، او تو را از دور خارج می‌کند.
اما این مرحله از جنگ باندها، یک هدف مشخص سیاسی هم دارد و آن هم در یک کلمه، انتخابات است. این را خود طرفین هم به صراحت می‌گویند. به همين دليل شروع به تصفيه هاي باندي كرده اند و احمدي نقدم رئيس نيروي انتظامي هم در همين رابطه عزل شد.
اهمیت نمایش انتخابات نیز از آن روست که نمایش انتخابات در این  نظام  همیشه موعدی برای تقسیم سهام قدرت و غارت توسط باندهای حاکم است و هر باندی به تناسب امتیازی که در این بازی کسب می‌کند، سهمش از قدرت و ثروت را تصاحب می‌کند؛ در پلکان قدرت صعود یا نزول می‌کند یا حذف می‌شود. در حال حاضر هر كس ميخواهد از گوشت قرباني انتخابات منافع خود را به جيب بزند. .
این جنگی است که حتی به فرض که نظام كنوني از بحران اتمی نیز عبور کند و به فرض محال حتی اگر تحریمها هم برداشته شود(كه نميشود ) باز هم این جنگ قدرت فروکش نمی‌کند، اما اگر بحران اتمی از بن‌بست خارج نشود و تحریمها سخت‌تر گردد، این جنگ شدیدتر خواهد شد. و سقوط شتابان نزديكتر ميشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر