۱۳۹۳ اسفند ۲۳, شنبه

درود بر زندانيان مقاوم زندان گوهردشت كه با بيانيه هايشان در دل جامعه آتشي بپا ميكنند....






بیش از 20تن از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج طی بیانیه‌یی اعلام کردند هر گونه معامله هسته‌یی با رژیم ایران از نظر مردم ایران فاقد اعتبار است.
در این بیانیه آمده است:
معرکه هسته‌یی بین مأموران رژیم غیردموکراتیک و سرکوبگر حاکم بر ایران با دولتهای غربی بالا گرفته است. دولتهای غربی به‌ریاست دولت آمریکا در تلاش هستند با رژیم ضدبشری حاکم بر ایران، معامله‌ای به تعبیر خودشان «خوب» انجام بدهند تا منافع آنها تأمین شود و رژیم ایران نیز راضی باشد و در برابر ملت ایران سرافکنده نباشد! آنها به‌دنبال امنیت و منافع خود در منطقه‌اند و اینها به‌دنبال تداوم حکومت غیرقانونی و تجاوزگری منطقه‌یی هستند..
آری سهم مردم ایران از مذاکرات و معامله غرب با دولت غیرقانونی حاکم بر ایران و قطع نظر از این‌که دو طرف به معامله‌ای نان و آب دار برسند یا نرسند، جنبش دموکراسی خواهی ملت ایران با پیشتازی گروه‌های متشکل و سازمان‌یافته از جوانان، کارگران، معلمان، زنان، دانشجویان، حامیان محیط زیست و سایر طبقات اجتماعی بر مبارزه حق‌طلبانه خود ادامه می‌دهند این راهی است که ادامه دارد.
از دیدگاه ما معامله‌ای که نمایندگان واقعی ملت ایران در آن حضور نداشته و حقوق‌بشر در آن هیچ جایگاهی ندارد، صرفاً معامله بین پرزیدنت اوباما و مأموران خامنه‌ای است و در نتیجه فاقد اعتبار قانونی برای مردم ایران است. منافع واقعی مردم ایران زمانی تأمین می‌شود که خواسته‌های به حق طبقات گوناگون اجتماعی از طریق ساختاری کاملاً آزاد و دموکراتیک تأمین گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر