۱۳۹۴ شهریور ۱۴, شنبه

آرش همپای از دوران زندان خود می گوید

#ایران - آرش همپای از دوران زندان خود می گوید


من سال 1391 به اتهام توهین به رهبری و تبلیغ علیه نظام  دستگیر شدم که 3 سال حکم داشتم ولی با توجه به اینکه تجمیع شد کلا 2 سال حبس کشیدم و در مدت دوران حبس در بندهای209 و 350 اوین بودم.
از فشارهایی که به زندانیان وارد می آوردند انفرادی و شکنجه و ممنوع الملاقات و ممنوع التماس و ... بود و به درخواستهای زندانیان پاسخی داده نمی شد.
ولی بیشترین فشارها بر روی زندانیان مجاهد و عقیدتی ها اعمال میشد.
در طول مدت دوران زندان شکنجه های روحی و جسمی بر زندانیان وارد می آوردند. در این مدت 3 بار اعدام مصنوعی شدم که هنوز نگذاشته به حالت طبیعی خود برگردم.
ولی در طول مدت حبس با زندانیان بسیاری همبند بوده ام از جمله زندانیان عقیدتی، سیاسی، امنیتی و ...
و اگر بخواهم دوران زندان خود را در یک جمله بگویم، شاید برایم ضروری بود تجربه ی زندان سیاسی به لحاظ اینکه دیدم بازتر و شناختم از سیاسیون و نظام بیشتر شد و چیزهای ارزشمندی آموختم من الجمله از سرورانی مانند آقای سلطانی ...
آرش همپای درباره تلخترین و شیرین ترین خاطره خود درطول مدت زندان چنین می گوید:
تلخترین خاطره ام در زندان روز 28 فروردین و اعدام غلامرضا خسروی بود و شیرین ترین آن شکستن حکم اعدام همبندی ام سهیل عربی بود که به اتهام افساد فی الارض و توهین به مقدسات و صب النبی حدود 2 سال است که در زندان می باشد.



#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر