۱۳۹۴ آبان ۹, شنبه

ممانعت نیروهای امنیتی ازحضورحشمت طبرزدی درمراسم ستار بهشتی

#ایران - ممانعت نیروهای امنیتی ازحضورحشمت طبرزدی درمراسم ستار بهشتی
سايت جبهه دمكراتيك ايران


به دنبال ممانعت وزارت اطلاعات دولت تدبیر و امید، از شرکت من، در مراسم گرامیداشت ستار عزیز ، این پیام را توسط فرزندم فاطمه تقدیم کردم که توسط سحر بهشتی خوانده شد.
ستار جاودانه شد
ستار عزیز در راه آزادی و در برابر دیکتاتوری خشن مذهبی، قهرمانانه جان خود را داد و جاودانه شد. نام و راه ستار در سرار ایران می‌درخشد و شعله ی وجود او به آزادی خواهان گرما می‌بخشد. من همچون سایر مبارزان راه آزادی، با یاد ستار و جانفشانی های او زیر شکنجه‌های وحشیانه‌ی سربازان ولایت جهل و سرکوب و قدرت طلبی، انرژی گرفته و در تصمیم خود برای رسیدن به دموکراسی سکولار و حقوق بشر و برای رسیدن به ساختاری دموکراتیک، راسخ تر می‌شوم. نسبت من با ستار، نسبت دو یار وفادار است. ستار وفاداری خود را با خون اثبات کرد و من وظیفه دارم با تداوم مبارزه تا رهایی و تا زمانی که جان در بدن دارم، وفاداری خود به آرمانهای بلند ستار عزیز و هزاران ستار ایرانی و بانوی شجاع و ستم دیده، خانم گوهرعشقی را اثبات کنم.
۷ آبان ۱۳۹۴ خورشیدی
حشمت طبرزدی
دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران

#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر