۱۳۹۴ آبان ۱, جمعه

سالگرد ریحانه جباری یکشنبه ۳ آبان برگزار خواهد شد

#ایران - سالگرد ریحانه جباری یکشنبه ۳ آبان برگزار خواهد شد


مراسم اولین سالگرد ریحانه جباری یکشنبه ۳ آبان, ساعت ۲ بعد ازظهر بر مزار آن عزیز، برگزار خواهد شد.
مزار ریحانه در بهشت زهرا قطعه ۹۸ ردیف ۱۴۱ شماره ۱۳ واقع شده است.

من دست‌هايم را به سوي آسمان بالا مي‌برم
دعا مي‌کنم
براي تو، براي خويش
و براي گل‌هاي وطن
که سحرگاه با ستاره‌هاي آسمان سرزمينم به دار کشيده مي‌شوند
قسم ياد مي‌کنم
به سپيده صبح، به خورشيد
به شراره‌هاي مقدس
قسم ياد مي‌کنم
به سيماي مادران وطن
به اشک‌هاي فرزندان اين سرزمين
قسم ياد مي‌کنم
به شقايق، به ياس و به شاپرک‌ها
که تو را از ياد نخواهم برد



#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر