۱۳۹۴ آبان ۵, سه‌شنبه

استمداد مادر شهرام احمدی زندانی عقیدتی زندان گوهر دشت برای نجات فرزندش از حکم اعدام

#ایران - استمداد مادر شهرام احمدی زندانی عقیدتی زندان گوهر دشت برای نجات فرزندش از حکم اعدام


خانم قدم خیر فرامرزی مادر زندانی عقیدتی اهل سنت محبوس در زندان گوهردشت در نامه ای برای نجات فرزندش درخواست کمک کرده است.
متن نامه به شرح زیر است:

ضمن عرض احترام؛
دومین پسرم را می‌خواهند بکشند. شهرام من هنوز سی ساله نشده. هفت سال است که زندانی است. بیشتر دوران زندانش انفرادی بوده. حالا حکم اعدام او را به خاطر فعالیت‌های مذهبی در مسجد به دایره احکام داده‌اند. از این مادر فلج چه کاری برمی‌آید؟ برادرش بهرام را هم اعدام کردند.مگر یک مادر چه قد می‌تواند زجر بکشد؟ شب و روز به درگاه خداوند عالم ضجه می‌زنم که زودتر مرگ را روزی‌ام کند، ما که سنی هستیم و صدایمان به جایی نمی‌رسد.
مگر این کلام سیدالشهدا نیست که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید؟ برای نجات پسرم کاری کنید. من که عمر خودم را کرده‌ام، چند سالی است که فلج‌ام، حتی نمی‌توانم برای دیدن روی پسرم به تهران بروم، من را به جای او اعدام کنید، همه را خلاص کنید! مرگ به این زندگی که برای من ساخته‌اید شرف دارد.شهرام من هنوز سی سال ندارد. به چه گناهی این‌چنین راحت فرزندان ما را می‌کُشید؟ به خدای احد و واحد باید روزی جواب این خون‌های بی‌گناه را بدهید!
قدم‌خیر فرامرزی مادر شهرام احمدی
آبان‌ماه ۱۳۹۴



#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر