۱۳۹۴ اسفند ۹, یکشنبه

تهدید زندانی سیاسی سعید حسین زاده به اعتصاب غذای خشک

#ایران - تهدید زندانی سیاسی سعید حسین زاده به اعتصاب غذای خشک


سعید حسین زاده که از روز سی ام بهمن در اعتصاب غذا بسر می برد٫ در نامه ای اعلام کرد که در صورت عدم رسیدگی به خواسته هایش در روزهای آینده دست به اعتصاب غذای خشک خواهد زد. سعید حسین زاده در نامه اش از زندان اوین می نویسد:
به اطلاع می‌رسانم که در صورتی که طی روزهای آینده به خواست قانونی این‌جانب یعنی اعزام به مرخصی درمانی یا اجرایی شدن عدم تحمل کیفر یا توقف و تعلیق مجازات بر اساس ماده ۵۰۲ آیین دادرسی جدید عمل نشود  وارد اعتصاب غذای خشک می‌شوم و مصرف آب را نیز قطع می‌کنم.
توجه شود در حال حاضر به دستور پزشک معالج و به علت مشکلات گوارشی و خطر از کار افتادن کلیه ناچار شده‌ام مصرف داروهایم را قطع کنم. مسئولیت هر اتفاقی که برای من بیفتد، متوجه تمام مسئولین مربوطه خواهد بود.
 عوامل مستقر در بند دو الف سپاه پاسداران که بدون هیچ حکم و تعریف قانونی اقدام به دستگیری این‌جانب و بازجویی و تفتیش عقاید و پرونده‌سازی کرده بودند،در حال حاضر قدرت و اختیار قانونی ندارند که جلوی آزادی این‌جانب را بگیرند. خاطرنشان می‌کنم تا قبل از دستگیری اطلاع نداشتم که فعالیت‌های خیریه و حمایت از کودکان کار در نظام جمهوری اسلامی جرم محسوب می‌شود و به شیوه‌های ذکر شده و با چندین سال حبس پاسخ داده می‌شود.
اضافه می‌کنم در روز نهم اعتصاب طبق چک‌آپ انجام شده با ۶ کیلوگرم کاهش وزن، افت فشار و تپش قلب مواجه شده‌ام.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر