۱۳۹۴ اسفند ۱۰, دوشنبه

ضرب و شتم شدید سعید حسین زاده در زندان اوین در وضعیت اعتصاب و تهدید وی

#ایران - ضرب و شتم شدید سعید حسین زاده در زندان اوین در وضعیت اعتصاب غذا و تهدید وی 


بنا به اخبار منتشره صبح امروز دوشنبه 10 اسفند 94 آقای سعید حسین زاده زندانی سیاسی در حال اعتصاب غذا به بهداری زندان احضار شد . جعفرنژاد یکی از مسوولین زندان در بهداری وی را تهدید کرده و میگوید نامه هایی که می نویسی برایت گران تمام میشود و ما برعلیهت اعلام جرم می کنیم. 
زندانی سیاسی سعید حسین زاده در پاسخ وی میگوید که عدم تحمل حبس من به تایید پزشکی قانونی رسیده و کارشکنی شخص شما و اطلاعات سپاه باعث شده حتی به من مرخصی پزشکی هم داده نشود که با این حرف  جعفرنژاد شروع میکند به توهین کردن و میگوید که شما یه مشت هرزه کثافت وطن فروشید!!! در مقابل این فحاشی های  سعید حسین زاده میگوید که من از اینجا تکان نمیخورم تا معاون زندان اوین یا نماینده دادستان آمده وموضوع تعیین تکلیف شود و ببینم شما در چه جایگاهی به اسم ویزیت من را آوردید و دارید توهین و تهدید میکنید. جعفرنژاد تماس گرفته و نگهبان بهداری را صدا میکند و از او میخواهد که سعید حسین زاده را از اتاق بیرون بیندازند که با مقاومت وی روبرو میشوند و نگهبانان  وی را د رحالیکه در یازدهمین روز اعتصاب است مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و لباسش را هم پاره کرده و وی را به بیرون از بهداری به بیرون می اندازند.  

نه به زندان نه به اعدام  عمل وحشیانه و ضدانسانی  ضرب و شتم زندانی در حال اعتصاب را محکوم کرده خواهان آزادی سعید حسین زاده و کلیه زندانیان سیاسی عقیدتی می باشد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر