۱۳۹۴ اسفند ۶, پنجشنبه

دستگیری پدر سیامک نمازی در تهران

#ایران - دستگیری پدر سیامک نمازی در تهران


مادر سیامک نمازی در فیس بوک خود از دستگیری همسرش آقای باقر نمازی خبر داد بخوانید:
 "خانواده و دوستان عزیزم، شما ظرف چند روز گذشته با من در مورد باقر تماس گرفته اید. من باید این خبر شوکه کننده و غم انگیز را با شما سهیم شوم که باقر دیروقتِ شب 22 فوریه 2016 دستگیر شده و افرادی که او را دستگیر کردند به من گفتند او را به زندان اوین میبرند. حالا هم پسر بیگناه من سیامک و هم باقر من بدون هیچ دلیلی در زندان هستند. این کابوسی است که نمیتوانم آن را توصیف کنم.من در حال تلاش هستم تا اطلاعات بیشتری به دست بیاورم اما نتوانسته ام در این امر موفق بشوم و وکیل نیز نتوانسته هیچ اطلاعاتی به دست بیاورد یا او را ببیند.من به شدت دلواپس و نگران سلامتی باقر هستم چون او یک مرد 80 ساله است و بیماری جدی قلبی و بیماریهای دیگری دارد که لازم است برای آنها داروهای مخصوص قلب و داروهای دیگر مصرف کند.
من از خدا میخواهم تا سیامک و باقر مرا به خانه نزد من بازگرداند و آنها را آزاد کند. لطفا برای آنها دعا کنید."

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر