۱۳۹۴ اسفند ۹, یکشنبه

زرتشت احمدی راغب به ششماه زندان محکوم شد

#ایران - زرتشت احمدی راغب به ششماه زندان محکوم شد



آقای زرتشت احمدی راغب به ششماه زندان در دادگاه شهریار محکوم شد. وی در پاسخ به این حکم می نویسد :چنین احکام ناعادلانه سبب نمی شود که من سکوت کنم و دست از خواسته های ملی خود بردارم 
به متنی که در فیس وی منتشر شده توجه کنید:

درود . دادگاه انقلاب شهریار مرا به 6 ماه زندان محکوم کرده است !؟ به هر روی اسباب شگفتی است چرا که فعالیت های من شفاف و آشکار است و همه تلاشم برای ایرانی آزاد و آباد و سعادت مردم هم میهنم بوده ، و همواره خواستار حاکمیت راستین 
قانون هستم . نوشتن و گفتن جرم نیست ، انتقاد جرم نیست ، من همواره به اختلاس های میلیاردی معترض بودم ، به اعدام ها معترض بودم ، به زندانی شدن فعالان مدنی و سیاسی معترض هستم . قاضی باید نماینده قانون باشد نه کارگزار حکومت ، و البته به این حکم اعتراض خواهیم کرد و تلاش همه جانبه برای اجرای عدالت خواهیم داشت . زندان جای عاشقان ایران و مردم نیست ، زندان جای اختلاسگران است ، زندان جای قانون شکنان است . چنین احکام ناعادلانه سبب نمی شود که من سکوت کنم و 
دست از خواسته های ملی خود بردارم . من برای مردم و میهنم با جانم پیمان بسته ام و اندک کوتاهی در راه خوشبختی مردم و کشورم نخواهم داشت . پاینده ایران .......

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر