۱۳۹۴ اسفند ۶, پنجشنبه

بیانیه زندانیان سیاسی زندان اوین علی معزی و امیر امیرقلی در رابطه با انتخابات

#ایران - بیانیه زندانیان سیاسی زندان اوین علی معزی و امیر امیرقلی در رابطه با انتخابات 




هم ميهنان عزيز
37 سال از انقلاب ضد سلطنتي 57 ميگذرد. مقصود مردم مجلس مؤسساني مركب از همه اقشار و طبقات و مذاهب و نظامي دمكراتيك كه مظهر اراده و آراي مردم باشد بود.
اما از همان روز اول ارتجاع و فاشيست مذهبي بعنوان تهديد و مانع عمده اي در مقابل تحقق خواسته هاي آزاديخواهانه حقوق بشري و دمكراتيك و عادلانه ملت قرار گرفت بطوريكه حبس و سركوب و اعدام هاي دهه 60و قتل عامهاي سال 67 خيل 
عظيم كساني را كه مطالبات اقشاربسياري را نمايندگي ميكردند از دم تيغ گذرانيد. 
وبه اين ترتيب بود كه استبداد نعلين جاي استبداد چكمه را گرفت و بيش از پيش غارت و چپاول افسار گسيخته طبقات محروم جامعه توسط گروه جديد ي از نو برقرار شد، اكنون هم اين جناحها و جماعتي كه برسركار اند همه سر و ته يك كرباس اند 
و هركدام يك نوبت يا بيشتر در حاكميت بوده ويا در بخشهاي مختلف ساختار حكومتي جا عوض ميكردند .اين سيستم هيچ حق انتخابي براي مردم نميشناسد. آخربراي مردم چه فرقي ميكند كه چه كسي آنها را غارت و سركوب نمايد. 
امروزه صحنه سازي انتخابات فقط ابزاري شده براي حفظ منابع و مناقع اقتصادي در دست همين طبقه خاص و برخوردار و 
بقيه مردم بايد با فقر وگراني دست و پنجه نرم كنند.
عده اي اعوان و انصار و چوبهاي زير بغل اين نظام هم موذيانه تلاش ميكنند كه مردم را با توجيهات واهي پاي صندوقها كشانده و اعتبار به جبيب حكومت بريزند در حاليكه مردم ما گول نخورده و ميدانند كه بدو بدتري وجود ندارد و اين توجيهات توهين به شئون و به شرف آنها ست پس به دست خود به جيب غارتگران سركوب گر اعتبار نريزيم و بساط اين خيمه شب بازي را تحريم كرده و روز جمعه از خانه خارج نشويم.
علي معزي- علي امير قلي. بند 8 اوين .

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر